Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay

Ежедневные библейские чтения

  Все выпуски  

20 июля 2018 г. Седмица 8-я по Пятидесятнице


Ежедневные библейские чтения

Выпуск 190
от 2018-07-19

Подписчиков: 2658

Наши рассылки:

Рассылки Subscribe.Ru
Православные:
Ежедневные библейские чтения
Смоленский календарь
Для выздоравливающих алкоголиков и наркоманов:
Книга "День за днем"
Книга "24 часа в сутки"
Ежедневные размышления анонимного алкоголика

Наши сайты

Святой мученик Вонифатий

В помощь выздоравливающим алкоголикам и наркоманам (материалы группы анонимных алкоголиков)

Собор Смоленских святых

Жития, иконы, календарь памятных дат Смоленской епархии.

20 июля 2018 г. (7 июля старого стиля):   Седмица 8-я по Пятидесятнице  

Постный день. Глас 6-й

Прп. Фомы́, иже в Малеи (X); прп. Ака́кия Синайского, о котором повествуется в Лествице (VI).

Прп. Евфроси́нии, в миру Евдоки́и, вел. кн. Московской (1407); Обре́тение мощей прп. Гера́сима Болдинского (2001); мчч. Перегри́на, Лукиа́на, Помпе́я, Иси́хия, Па́пия, Саторни́на и Ге́рмана (II); сщмч. Епикте́та, пресвитера, и прмч. Астио́на, монаха (290); сщмч. Ева́нгела, епископа Томского (Кюстенджийского) (III–IV); мц. Кириа́кии Никомидийской (IV).

Сщмч. Павла Чернышева, пресвитера (1918).

Икона Божией Матери: Влахернская (принесена в Россию в 1654 г.).


1 Кор. XI:8-22 (зач. 148). Мф. XVII:10-18 (зач. 71), и за субботу: Рим. XIII:1-10 (зач. 111). Мф. XII:30-37 (зач. 47). Прп. Евфросинии: Гал. III:23-29 (зач. 208). Мф. XXV:1-13 * (зач. 104). * Чтения прп. Евфросинии Московской читаются, если ей совершается служба. Если совершается полиелейная служба прп. Евфросинии, то на утрене читается Мф. VI:1-13 (зач. 16).
1 Кор. XI:8-22

11:8 [Зач. 148. ] Нѣ́сть бо му́жъ от­ жены́, но жена́ от­ му́жа: [Зач. 148. ] Ибо не муж от жены, но жена от мужа;
11:9 и́бо не со́зданъ бы́сть му́жъ жены́ ра́ди, но жена́ му́жа ра́ди. и не муж создан для жены, но жена для мужа.
11:10 Сего́ ра́ди должна́ е́сть жена́ вла́сть имѣ́ти на главѣ́ а́нгелъ ра́ди. Посему жена и должна иметь на голове своей знак власти над нею, для Ангелов.
11:11 Оба́че ни му́жъ безъ жены́, ни жена́ безъ му́жа, о Го́сподѣ. Впрочем ни муж без жены, ни жена без мужа, в Господе.
11:12 Я́коже бо жена́ от­ му́жа, си́це и му́жъ жено́ю: вся́ же от­ Бо́га. Ибо как жена от мужа, так и муж через жену; все же – от Бога.
11:13 Въ ва́съ самѣ́хъ суди́те, лѣ́по ли е́сть женѣ́ от­крове́н­нѣй Бо́гу моли́тися? Рассудите сами, прилично ли жене молиться Богу с непокрытою головою?
11:14 Или́ и не са́мое есте­с­т­во́ учи́тъ вы́, я́ко му́жъ у́бо а́ще власы́ расти́тъ, безче́стiе ему́ е́сть, Не сама ли природа учит вас, что если муж растит волосы, то это бесчестье для него,
11:15 жена́ же а́ще власы́ расти́тъ, сла́ва е́й е́сть? зане́ растѣ́нiе власо́въ вмѣ́сто одѣя́нiя дано́ бы́сть е́й. но если жена растит волосы, для нее это честь, так как волосы даны ей вместо покрывала?
11:16 А́ще ли кто́ мни́т­ся спо́рливъ бы́ти, мы́ такова́го обы́чая не и́мамы, ниже́ це́ркви Бо́жiя. А если бы кто захотел спорить, то мы не имеем такого обычая, ни церкви Божии.
11:17 Сiе́ же завѣщава́я не хвалю́, я́ко не на лу́чшее, но на ху́ждшее сбира́етеся. Но, предлагая сие, не хвалю вас, что вы собираетесь не на лучшее, а на худшее.
11:18 Пе́рвое у́бо, сходя́щымся ва́мъ въ це́рковь, слы́шу въ ва́съ ра́спри су́щыя, и ча́сть нѣ́кую [си́хъ] вѣ́рую. Ибо, во-первых, слышу, что, когда вы собираетесь в церковь, между вами бывают разделения, чему отчасти и верю.
11:19 Подоба́етъ бо и ересе́мъ въ ва́съ бы́ти, да иску́снiи явле́ни быва́ютъ въ ва́съ. Ибо надлежит быть и разномыслиям между вами, дабы открылись между вами искусные.
11:20 Сходя́щымся у́бо ва́мъ вку́пѣ, нѣ́сть Го́сподскую ве́черю я́сти: Далее, вы собираетесь, так, что это не значит вкушать вечерю Господню;
11:21 кі́йждо бо свою́ ве́черю предваря́етъ въ снѣде́нiе, и о́въ у́бо а́лчетъ, о́въ же упива́ет­ся. ибо всякий поспешает прежде других есть свою пищу, так что иной бывает голоден, а иной упивается.
11:22 Еда́ бо домо́въ не и́мате, во е́же я́сти и пи́ти? Или́ о це́ркви Бо́жiей нерадите́ и срамля́ете не иму́щыя? Что́ ва́мъ реку́? похвалю́ ли вы́ о се́мъ? Не похвалю́. Разве у вас нет домов на то, чтобы есть и пить? Или пренебрегаете церковь Божию и унижаете неимущих? Что́ сказать вам? похвалить ли вас за это? Не похвалю.

Мф. XVII:10-18

17:10 [Зач. 71. ] И вопроси́ша его́ ученицы́ его́, глаго́люще: что́ у́бо кни́жницы глаго́лютъ, я́ко илiи́ подоба́етъ прiити́ пре́жде? [Зач. 71. ] И спросили Его ученики Его: как же книжники говорят, что Илии надлежит прийти прежде?
17:11 Иису́съ же от­вѣща́въ рече́ и́мъ: илiа́ у́бо прiи́детъ пре́жде и устро́итъ вся́: Иисус сказал им в ответ: правда, Илия должен прийти прежде и устроить всё;
17:12 глаго́лю же ва́мъ, я́ко илiа́ уже́ прiи́де, и не позна́ша его́, но сотвори́ша о не́мъ, ели́ка восхотѣ́ша: та́ко и Сы́нъ человѣ́ческiй и́мать пострада́ти от­ ни́хъ. но говорю вам, что Илия уже пришел, и не узнали его, а поступили с ним, как хотели; та́к и Сын Человеческий пострадает от них.
17:13 Тогда́ разумѣ́ша ученицы́, я́ко о Иоа́н­нѣ крести́тели рече́ и́мъ. Тогда ученики поняли, что Он говорил им об Иоанне Крестителе.
17:14 [Зач. 72. ] И при­­ше́дшымъ и́мъ къ наро́ду, при­­ступи́ къ нему́ человѣ́къ, кла́няяся ему́ [Зач. 72. ] Когда они пришли к народу, то подошел к Нему человек и, преклоняя пред Ним колени,
17:15 и глаго́ля: Го́споди, поми́луй сы́на мо­его́, я́ко на но́вы ме́сяцы бѣсну́ет­ся и злѣ́ стра́ждетъ: мно́жицею бо па́даетъ во о́гнь и мно́жицею въ во́ду: сказал: Господи! помилуй сына моего; он в новолуния беснуется и тяжко страдает, ибо часто бросается в огонь и часто в воду,
17:16 и при­­ведо́хъ его́ ко ученико́мъ тво­и́мъ, и не воз­мого́ша его́ исцѣли́ти. я приводил его к ученикам Твоим, и они не могли исцелить его.
17:17 Отвѣща́въ же Иису́съ рече́: о, ро́де невѣ́рный и развраще́н­ный, доко́лѣ бу́ду съ ва́ми? доко́лѣ терплю́ ва́мъ? при­­веди́те ми́ его́ сѣ́мо. Иисус же, отвечая, сказал: о, род неверный и развращенный! доколе буду с вами? доколе буду терпеть вас? приведите его ко Мне сюда.
17:18 И запрети́ ему́ Иису́съ, и изы́де изъ него́ бѣ́съ: и исцѣлѣ́ о́трокъ от­ часа́ того́. И запретил ему Иисус, и бес вышел из него; и отрок исцелился в тот час.

Мф. XII:30-37

12:30 [Зач. 47. ] И́же нѣ́сть со мно́ю, на мя́ е́сть: и и́же не собира́етъ со мно́ю, расточа́етъ. [Зач. 47. ] Кто не со Мною, тот против Меня; и кто не собирает со Мною, тот расточает.
12:31 Сего́ ра́ди глаго́лю ва́мъ: вся́къ грѣ́хъ и хула́ от­пу́стит­ся человѣ́комъ: а я́же на Ду́ха хула́ не от­пу́стит­ся человѣ́комъ: Посему говорю вам: всякий грех и хула простятся человекам, а хула на Духа не простится человекам;
12:32 и и́же а́ще рече́тъ сло́во на Сы́на человѣ́ческаго, от­пу́стит­ся ему́: а и́же рече́тъ на Ду́ха свята́го, не от­пу́стит­ся ему́ ни въ се́й вѣ́къ, ни въ бу́дущiй. если кто скажет слово на Сына Человеческого, простится ему; если же кто скажет на Духа Святаго, не простится ему ни в сем веке, ни в будущем.
12:33 Или́ сотворите́ дре́во добро́ и пло́дъ его́ до́бръ: или́ сотворите́ дре́во зло́ и пло́дъ его́ зо́лъ: от­ плода́ бо дре́во позна́но бу́детъ. Или признайте дерево хорошим и плод его хорошим; или признайте дерево худым и плод его худым, ибо дерево познается по плоду.
12:34 Порожде́нiя ехи́днова, ка́ко мо́жете добро́ глаго́лати, зли́ су́ще? От избы́тка бо се́рдца уста́ глаго́лютъ. Порождения ехиднины! как вы можете говорить доброе, будучи злы? Ибо от избытка сердца говорят уста.
12:35 Благі́й человѣ́къ от­ блага́го сокро́вища изно́ситъ блага́я: и лука́вый человѣ́къ от­ лука́ваго сокро́вища изно́ситъ лука́вая. Добрый человек из доброго сокровища выносит доброе, а злой человек из злого сокровища выносит злое.
12:36 Глаго́лю же ва́мъ, я́ко вся́ко сло́во пра́здное, е́же а́ще реку́тъ человѣ́цы, воз­дадя́тъ о не́мъ сло́во въ де́нь су́дный: Говорю же вам, что за всякое праздное слово, какое скажут люди, дадут они ответ в день суда:
12:37 от­ слове́съ бо сво­и́хъ оправди́шися и от­ слове́съ сво­и́хъ осу́дишися. ибо от слов своих оправдаешься, и от слов своих осудишься.

Гал. III:23-29

3:23 [Зач. 208. ] Пре́жде же при­­ше́­ст­вiя вѣ́ры, подъ зако́номъ стрего́ми бѣ́хомъ, затворе́ни въ хотя́щую вѣ́ру от­кры́тися. [Зач. 208. ] А до пришествия веры мы заключены были под стражею закона, до того времени, как надлежало открыться вере.
3:24 Тѣ́мже зако́нъ пѣ́стунъ на́мъ бы́сть во Христа́, да от­ вѣ́ры оправди́мся: Итак закон был для нас детоводителем ко Христу, дабы нам оправдаться верою;
3:25 при­­ше́дшей же вѣ́рѣ, уже́ не подъ пѣ́стуномъ есмы́. по пришествии же веры, мы уже не под руководством детоводителя.
3:26 Вси́ бо вы́ сы́нове Бо́жiи есте́ вѣ́рою о Христѣ́ Иису́сѣ: Ибо все вы сыны Божии по вере во Христа Иисуса;
3:27 ели́цы бо во Христа́ крести́стеся, во Христа́ облеко́стеся. все вы, во Христа крестившиеся, во Христа облеклись.
3:28 Нѣ́сть Иуде́й, ни е́ллинъ: нѣ́сть ра́бъ, ни свобо́дь: нѣ́сть му́жескiй по́лъ, ни же́нскiй: вси́ бо вы́ еди́но есте́ о Христѣ́ Иису́сѣ. Нет уже Иудея, ни язычника; нет раба, ни свободного; нет мужеского пола, ни женского: ибо все вы одно во Христе Иисусе.
3:29 А́ще ли вы́ Христо́вы, у́бо Авраа́мле сѣ́мя есте́, и по обѣтова́нiю наслѣ́дницы. Если же вы Христовы, то вы семя Авраамово и по обетованию наследники.

Мф. XXV:1-13

25:1 Тогда́ уподо́бися ца́р­ст­вiе небе́сное десяти́мъ дѣ́вамъ, я́же прiя́ша свѣти́лники своя́ и изыдо́ша въ срѣ́тенiе жениху́: [Зач. 104. ] Тогда подобно будет Царство Небесное десяти девам, которые, взяв светильники свои, вышли навстречу жениху.
25:2 пя́ть же бѣ́ от­ ни́хъ мудры́ и пя́ть юро́дивы. Из них пять было мудрых и пять неразумных.
25:3 Юро́дивыя же, прiе́мшя свѣти́лники своя́, не взя́ша съ собо́ю еле́а: Неразумные, взяв светильники свои, не взяли с собою масла.
25:4 му́дрыя же прiя́ша еле́й въ сосу́дѣхъ со свѣти́лники сво­и́ми: Мудрые же, вместе со светильниками своими, взяли масла в сосудах своих.
25:5 косня́щу же жениху́, воз­дрема́шася вся́ и спа́ху. И как жених замедлил, то задремали все и уснули.
25:6 Полу́нощи же во́пль бы́сть: се́, жени́хъ гряде́тъ, исходи́те въ срѣ́тенiе его́. Но в полночь раздался крик: вот, жених идет, выходите навстречу ему.
25:7 Тогда́ воста́ша вся́ дѣ́вы ты́я и украси́ша свѣти́лники своя́. Тогда встали все девы те и поправили светильники свои.
25:8 Юро́дивыя же му́дрымъ рѣ́ша: дади́те на́мъ от­ еле́а ва́­шего, я́ко свѣти́лницы на́ши угаса́ютъ. Неразумные же сказали мудрым: дайте нам вашего масла, потому что светильники наши гаснут.
25:9 Отвѣща́ша же му́дрыя, глаго́люща: еда́ ка́ко не доста́нетъ на́мъ и ва́мъ: иди́те же па́че къ продаю́щымъ и купи́те себѣ́. А мудрые отвечали: чтобы не случилось недостатка и у нас и у вас, пойдите лучше к продающим и купите себе.
25:10 Иду́щымъ же и́мъ купи́ти, прiи́де жени́хъ: и гото́выя внидо́ша съ ни́мъ на бра́ки, и затворе́ны бы́ша две́ри. Когда же пошли они покупать, пришел жених, и готовые вошли с ним на брачный пир, и двери затворились;
25:11 Послѣди́ же прiидо́ша и про́чыя дѣ́вы, глаго́лющя: го́споди, го́споди, от­ве́рзи на́мъ. после приходят и прочие девы, и говорят: Господи! Господи! отвори нам.
25:12 О́нъ же от­вѣща́въ рече́ и́мъ: ами́нь глаго́лю ва́мъ, не вѣ́мъ ва́съ. Он же сказал им в ответ: истинно говорю вам: не знаю вас.
25:13 Бди́те у́бо, я́ко не вѣ́сте дне́ ни часа́, въ о́ньже Сы́нъ человѣ́ческiй прiи́детъ. Итак, бодрствуйте, потому что не знаете ни дня, ни часа, в который приидет Сын Человеческий.


Дорогие друзья!

Приглашаем вас принять участие в благотворительных акциях

1. Помогите дому милосердия для детей, строящемуся в монастыре святой Елисаветы в г.Калининграде

Адрес подворья монастыря: 236014, г. Калининград, ул. Полецкого, 24
Телефон: 8(4012)93-41-06; 8-9 11-46-23-925. Настоятельница монастыря игумения Елисавета (Кольцова)

Банковские реквизиты:

Получатель: ЕПАРХИАЛЬНЫЙ ЖЕНСКИЙ МОНАСТЫРЬ ПРЕПОДОБНОМУЧЕНИЦЫ ВЕЛИКОЙ КНЯГИНИ ЕЛИСАВЕТЫ
Р/с 40703810220110100557 в Калининградском ОСБ No 8626, ДО No 1220. Кор. счет 30101810100000000634 в ГРКЦ ГУ ЦБ РФ по Калининградской обл. БИК 042748634
Назначение платежа: Добровольное пожертвование. НДС не облагается.
ИНН получателя: 3904041711

2. Окажите помощь в строительстве Церкви святого мученика Вонифатия в Смоленской области

Адрес храма: 216457, Смоленская область, Починковский район, д. Лосня (показать на карте)
Тел.: +7 960 584 6812. Настоятель иерей Сергий Прокопов.

Банковские реквизиты:

Получатель: МРО православный приход в честь святого мученика Вонифатия д. Лосня Починковского района Смоленской Епархии Русской Православной Церкви (Московский Патриархат)

Р/с 40703810723250000020 в Филиале ОАО Банк ВТБ в г. Воронеже,

к/с 30101810100000000835 в ГРКЦ ГУ ЦБ РФ по Воронежской области

БИК 042007835

Назначение платежа: Добровольное пожертвование. НДС не облагается.
ИНН получателя: 6712008917

 

Порекомендуйте нашу рассылку друзьям

Рассылка: Ежедневные библейские чтения
Страница рассылки: https://subscribe.ru/catalog/religion.biblio
Для быстрой подписки достаточно отправить любое письмо на адрес: religion.biblio-sub@subscribe.ru


 


В избранное