Открытая группа
156 участников
←  Предыдущая тема Все темы Следующая тема →

CHANGE OF THE US TELEVISION SPACE IN THE SECOND HALF OF THE XX TH CENTURY

60s  Twentieth century on televisionthe United States became a time of transformation.  This was facilitated not only by the competition between large broadcasting holdingsbut also by the rapid growth of cable networksas well as the development of satellite space - watch american news live online.

Today in America there are more than five hundred of these channelsand it is their thematic diversification that forms the audience demandand hence the ratingThey dictated the direction of development of the television industry in the second half of the last centuryand they continue this policy in the era of Internet media,  what determines the relevance of this study.  Using the system methodthe author analyzes the changes that have occurred in the broadcasting of the Big Three TV companies in connection with the growing competition from cable and satellite operators.

The article discusses for the first time in detail the program policies of NBCCBS and ABC corporations.  To do thisthe broadcasts of broadcasters are examined and the dynamics of content transformation is traced depending on the requirements of the time and the requests of the public.  The author comes to the conclusion that cable networks and satellite television have become serious competitors to the companies of the "big three".  This was made possible by the launch of original programsas well as the introduction of pay-TV channelswhich radically distinguished cable networks from traditional TV.

NBCCBS and ABC tried to reorient themselves to the youth audience and in some cases it helped to raise the ratingsbut only for a short timesince the cable and satellite networks took the main share of the audience.

Это интересно
0

04.12.2018 , обновлено  04.12.2018
Пожаловаться Просмотров: 316  
←  Предыдущая тема Все темы Следующая тема →


Комментарии 0

Для того чтобы писать комментарии, необходимо