← Август 2025 | ||||||
1
|
2
|
3
|
||||
---|---|---|---|---|---|---|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
За последние 60 дней ни разу не выходила
Сайт рассылки:
http://popsop.ru/
Открыта:
22-05-2008
POPSOP.RU. Ресурс о дизайне упаковки и брендов.
Статистика
0 за неделю
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда Виски Grant’s завоевал “золото” в международном конкурсе IWSC
Мастерство пяти поколений и более 110 лет существования купажированного шотландского виски Grant's отмечены высшей наградой престижного международного конкурса International Wine and Spirit Competition 2009 (IWSC) . Неизменное качество и вкус виски Grant's Family Reserve, созданного по рецепту мистера Уилльяма Гранта, были оценены судьями IWSC как `прекрасный баланс вкуса купажей, который остается на кончике языка. Кейт Атанаси (Kate Athanasi) , бренд-директор в Grant's Global, прокомментировала победу: `М...
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда Stella Artois вырастит живую изгородь “из упаковки”
Бренд Stella Artois запускает в Великобритании `зеленый' on-pack промоушн совместно с известным общественным деятелем и борцом за экологию Беном Фоглем (Ben Fogle) . `Hedge Fund' это первый значительный промоушн бренда в 2009 году. В названии имеет место т.н. `игра слов: с одной стороны, это `хедж фонд, с другой `фонд зеленых насаждений. С каждой купленной большой упаковки на 18 банок Stella Artois перечисляет средства в `зеленый городской фонд' Лондона и обещает посадить живую изгородь в 3 раза больших ра...
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда Фристайл с Coca-Cola: вендинговые машины нового поколения
Лидер мировой индустрии безалкогольных напитков, компания Coca-Cola внедряет новейшие технологии в сферу `уличной' торговли и тестирует новый вендинговый автомат-диспенсер. Главная особенность высокоточное задание параметров для получения индивидуального результата. Покупатель может сделать выбор из 140 вкусов, задав содержание калорий и кофеина. Новый вендинговый диспенсер оснащен чувствительным экраном `touch screen' и очень прост в управлении. www.popsop.ru Здесь можно оставить свои комментарии . Выпуск...
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда Gatorade’s redesign didn’t boost sales
According to Gatorade's report its sales in the second quarter have been down to 6 percent despite the recent redesign and marketing "G" campaign. As a result, Catorade's market share in its category has fallen to 75 , down from nearly 80% a year ago. As PepsiCo's CEO Indra Nooyi explains, that sales decrease caused by casual Gatorade drinkers who were not sportsmen and were buying the drink simply for the taste. Sports drinks category in general lost in sales as most of casual consumers switched to other ...
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда SABMiller builds research brewery in the UK
SABMiller , one of the world's leading brewers, announced the commissioning of a GBP 2 million global brewing research facility that will push the boundaries of conventional brewing technology. The ground-breaking pilot brewery will be built within Nottingham University's School of Biosciences , with the purpose of focusing on new technologies and processes that will enhance beer quality and shelf life, whilst improving the sustainability of brewing. Graham Mackay, CEO at SABMiller group The research will ...
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда Chivas Regal launched new global website
Chivas Brothers , the whisky division of Pernod Ricard , has recently launched a new global website www.chivas.com. It is to be the main interactive platform of its ongoing communication campaign Live with Chivalry and allows to maintain local online activities in different regions. While coinciding with the core idea of Live with Chivalry campaign, the new internet resource encourages Chivas consumers to join the Chivalry movement and complete registration. Simone Berley, global marketing director at Chiv...
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда Switch: carbonated juice drinks
Founded in 2001, The Switch Beverage Company produces markets and distributes The Switch brand, a carbonated, 100% juice beverage with 100% RDA of vitamin C. The Switch line has nine flavors and is all-natural with no preservatives and no sugar. It comes in 8.3 oz cans (24 per case or in a new four-pack for convenience) and a 12 oz glass bottle (available in a four-pack and by the case. Switch has expanded its availability into the retail sector. In addition to being available on-line at Amazon.com, The Sw...
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда Menos es Mas: optimistic and environmently friendly drinks
NY-based illustrator Andrew Bannecker and Saffron Brand Consultants , branding agency founded by legendary Wally Olins, created the identity and packaging design of a new drink for Coca-Cola Spain - Menos es Mas . This environmently friendly little drinks is about optimism and joy. Just like this concentrate can make liters of refreshment from a small drop, Saffron Brand Consultants can transform birds into elephants (as the drink takes up less space and produces less waste. Здесь можно оставить свои комме...
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда Unilever Best Food Italy launched Magnum spread in jar
Unilever Best Food Italy has launched the new chocolate spread under the Magnum brand. The custom golden cap has been developed by Seaquist Closures. The gently rounded shape of the closure makes it easy to open and close while preserving the freshness of the product. The exclusive design of the pack gives a taste of the intense pleasure to come and is an invitation to indulge. Seaquist Closures is a world leading supplier of dispensing closures and systems to the Food & Beverage and Personal Care &...
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда Effect новый энергетик на российском рынке
29 июля 2009 года на заводе `Московская пивоваренная компания' состоялся первый розлив энергетического напитка effect, произведенного по лицензии и под контролем MBG International Premium Brands, Германия. Энергетический напиток effect позиционируется как первый в мире ментальный энергетик, предназначенный для потребителей, которым необходима концентрация внимания и умственной энергии на работе, дома, за рулем. Напиток производится на заводе МПК в Мытищах. effect входит в топ-5 самых потребляемых энергетич...