Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Приглашаем к сотрудничеству Linux Kernel/MIPS Embedded Developer.
Требования:
опыт работы (Embedded Development, Linux Kernel) - от 5 лет;
опыт разработки сетевых устройств, работы с Network Stack (ARP/UDP/TCP).
Обязанности:
участие в разработке архитектуры, реализация и контроль качества.
О проекте и задачах:
Project tasks are connected with the development of low latency solutions for electronic trading on Exchange co-locations (New York Stock Exchange, etc).
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Требования:
опыт работы на реальных проектах от 3 лет;
знание английского языка (на уровне, достаточном для письменной коммуникации);
знание Oracle DB 10g/11g;
знание IBM WebSphere 6.x, 7.x;
опыт работы с UNIX (желательно IBM AIX и т.п., GNU/Linux);
опыт работы в администрировании продуктов Oracle/IBM;
понимание процесса поддержки крупных систем.
Обязанности:
работа с ошибками внутри портала;
оптимизация производительности работы комплекса;
восстановление утраченных данных;
постоянная коммуникация напрямую с заказчиком.
О проекте и задачах:
Поддержка Java приложения, которое представляет собой портал, доступный всем поставщикам и клиентам заказчика. На этом портале хранится и обновляется маркетинговая информация для того, чтобы все клиенты единообразно представляли бренд компании (постеры, рекламные ролики, оформление стендов итд). Инженер поддержки играет ключевую роль в проекте.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Ideal candidate profile:
The ideal candidate will be reliable, self motivated, diligent, and have a passion for ensuring service quality and ustomer satisfaction.
They will take ownership and responsibility for their work and be a team player but also be capable of working without supervision.
They will be proactive and be capable of making informed and sensible decisions to ensure the integrity of their work and the integrity of the enterprise systems they support.
They will be able to bring new ideas to the way the team operates and identify opportunities for improvement in all areas of theirs and their team’s work.
They must be capable of engaging with the business customers, including senior and executive management, in a professional, courteous and polite manner.
They must have the ability to work rotating shift patterns including nights, weekends, and bank holidays.
Mandatory Skills:
Very strong SalesForce.com administration and technical support experience. (Administrators certificate preferred)
Exact Target administration and technical support experience
Understanding of Data Integration technologies (Cast Iron / Talend preferred but not essential)
ITIL Service Management awareness (Foundation certificate V2 or V3 preferred but not essential)
Standard office applications (MS Office 2007 / Outlook 2007 etc)
Strong customer engagement and stakeholder management skills
Excellent written and spoken English (TOEFL, IELTS are preferred but not essential)
Additional Skills Preferred:
Vovici administration experience
Cast Iron data integration experience
Talend data integration experience
Ability to analyse and present data in a concise and clear manner