Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Кабмин утвердил Порядок проведения таможней невыездных документальных проверок


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 08/02/2011
Вступившие в силу документы во вторник 08 Февраля 2011 г.

1.№ 72/14-612/1-297 от 08-02-2011 В╕домчий документ
Щодо п╕дписання Протоколу про внесення зм╕н до Угоди м╕ж М╕н╕стерством економ╕чного розвитку Рос╕йсько╖ Федерац╕╖ та М╕н╕стерством економ╕ки Укра╖ни про регулювання поставок деяких вид╕в сталевих труб
Действует с 08-02-2011

2.№ 1536 от 24-12-2010 Накази ДМСУ
Про внесення зм╕н до наказу Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕д 20.07.2007 N 618
"ОВУ" № 4 (частина 2), ст. 239 от 28-01-2011
Действует с 08-02-2011


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 01.02.2011 по 08.02.2011

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Платежи при таможенном оформлении
1. Акцизний зб╕р
№ 2755-VI от 02.12.2010 Кодекс
"Податковий кодекс Укра╖ни"
2. Вв╕зне ( ╕мпортне ) мито
№ 2829-VI от 21.12.2010 Закони Укра╖ни
"Про внесення зм╕н до Закону Укра╖ни «Про Митний тариф Укра╖ни»"
Нетарифное регулирование
3. Заборонено для ввезення при захворюваннях
№ 11/3-10.18/1565-ЕП от 31.01.2011 Листи ДМСУ
"Про зняття обмеження на ввезення окремих п╕дкарантинних об’╓кт╕в з Турецько╖ Республ╕ки"
4. Посв╕дчення про ре╓страц╕ю б╕ржово╖ угоди
№ 1254 от 13.12.2010 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
"Деяк╕ питання укладення та ре╓страц╕╖ зовн╕шньоеконом╕чних контракт╕в"
5. Група прикриття (т╕льки КРМ)
№ 54 от 20.01.2011 Документ митниц╕
"Про втрату чинност╕ наказу Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ в╕д 14.07.10 № 854"
6. Група ризику Сх╕дна митниця
№ 56 от 21.01.2011 Документ митниц╕
"Про визначення перел╕к╕в товар╕в, щодо яких запроваджено заходи посиленого контролю правильност╕ класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД"
7. Група прикриття Сх╕дна митниця
№ 56 от 21.01.2011 Документ митниц╕
"Про визначення перел╕к╕в товар╕в, щодо яких запроваджено заходи посиленого контролю правильност╕ класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД"
8. Група ризику Сх╕дна митниця ╤М (заходи посиленого контролю)
№ 56 от 21.01.2011 Документ митниц╕
"Про визначення перел╕к╕в товар╕в, щодо яких запроваджено заходи посиленого контролю правильност╕ класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД"
9. Група ризику Сх╕дна митниця ЕК (заходи посиленого контролю)
№ 56 от 21.01.2011 Документ митниц╕
"Про визначення перел╕к╕в товар╕в, щодо яких запроваджено заходи посиленого контролю правильност╕ класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД"
10. Група ризику Сх╕дна митниця ЕК
№ 56 от 21.01.2011 Документ митниц╕
"Про визначення перел╕к╕в товар╕в, щодо яких запроваджено заходи посиленого контролю правильност╕ класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД"
11. Ц╕ни
№ 19/4-10/941-ЕП от 24.01.2011 Листи ДМСУ
"Щодо б╕ржових ц╕н на товари"
12. Об'╓кти державного ц╕нового регулювання
№ 67 от 26.01.2011 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
"Про затвердження перел╕ку об’╓кт╕в державного ц╕нового регулювання з визначенням пер╕од╕в такого регулювання у 2011—2012 роках"
13. Класиф╕кац╕я товар╕в
№ 11/7-10.16/1962-ЕП от 04.02.2011 Листи ДМСУ
"Про класиф╕кац╕ю дез╕нфекц╕йних засоб╕в виготовлених ╕з сполук визначеного х╕м╕чного складу"
14. Товари т╕льки для промислового складання моторних транспортних засоб╕в (Порядок)
№ 311 от 24.06.2004 В╕домчий документ
"Щодо затвердження Порядку визначення та затвердження обсяг╕в увезення товар╕в (включаючи машинокомплекти) на митну територ╕ю Укра╖ни, складу машинокомплект╕в та техн╕чних опис╕в складових компонент╕в машинокомплект╕в, як╕ використовуються для буд╕вни"
№ 1031 от 26.10.2005 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
"Про затвердження Порядку визначення товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни для використання у промисловому виробництв╕ моторних транспортних засоб╕в"
Классификаторы
15. Классификатор "Таможенные платежи"
№ 11/2-10.15/2032-ЕП от 07.02.2011 Листи ДМСУ
"Про порядок розрахунк╕в з державним бюджетом на 2011 р╕к"
Информация
16. Санкции
Приказ № 47 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 48 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 49 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 50 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 52 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 53 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 54 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 55 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 56 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 58 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 41 от 24.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 43 от 24.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 44 от 24.01.2011
О введении санкций с 26.01.2011
Приказ № 49 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 15.02.2011
Приказ № 52 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 15.02.2011
Приказ № 53 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 15.02.2011
Приказ № 54 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 15.02.2011
Приказ № 56 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 15.02.2011
Приказ № 64 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 26.01.2011
Приказ № 71 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 26.01.2011
Приказ № 44 от 24.01.2011
Об отмене санкций с 26.01.2011
Приказ № 37 от 19.01.2011
Об отмене санкций с 19.01.2011
Приказ № 38 от 19.01.2011
Об отмене санкций с 19.01.2011
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ27
Документ МЗЕЗ32
Документ митниц╕33
Документ по сертиф╕кац╕╖1
Документ Податково╖ Адм╕н╕страц╕╖20
Закони Укра╖ни8
Листи ДМСУ59
М╕журядова угода1
Накази ДМСУ17
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни8
Укази Президента1
ВСЕГО:207


MDoffice

* Документ дня: Постанова вiд 28.01.2004 № 86 Про затвердження Порядку зд╕йснення державного контролю за м╕жнародними передачами товар╕в подв╕йного вико...

Количество просмотров: 134 (за период c 00:00 по 18:04 08/02/11), всего просмотров: 235
Постанова вiд 28.01.2004 № 86КМУ
Про затвердження Порядку зд╕йснення державного контролю за м╕жнародними передачами товар╕в подв╕йного використання
Вступил в силу с 28.01.2004
• Все хиты документов


MDoffice

ДМСУ: Щодо окремих п╕льг в оподаткуванн╕ [коди  030 ,  142 ]

ДЕРЖАВНА МИТНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ

25.01.2011 р. № 11/2-10.15/1209-ЕП

Начальникам рег╕ональних митниць
Начальникам митниць
Департамент митно╖ статистики

Щодо окремих п╕льг
в оподаткуванн╕

    Зг╕дно з пунктом 197.11 статт╕ 197 Податкового кодексу Укра╖ни зв╕льняються в╕д обкладення податком на додану варт╕сть операц╕╖ з ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни товар╕в гуман╕тарно╖ допомоги, надано╖ зг╕дно з нормами Закону Укра╖ни "Про гуман╕тарну допомогу".

    З урахуванням зазначеного, до прийняття в╕дпов╕дного нормативно-правового акту Укра╖ни, яким будуть затверджен╕ класиф╕катори п╕льг в оподаткуванн╕, при ввезенн╕ на митну територ╕ю Укра╖ни зазначених товар╕в у граф╕ 36 ВМД сл╕д зазначати код п╕льги в обкладенн╕ ПДВ – "030".

    При цьому, у п’ят╕й колонц╕ графи 47 ВМД зазнача╓ться код способу розрахунку – "06".

    ╤нформу╓мо також, що в╕дпов╕дно до статт╕ 23 Закону Укра╖ни "Про ╢диний митний тариф" товари та ╕нш╕ предмети, що тимчасово вивозяться за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни та призначен╕ до зворотного ввезення на цю територ╕ю у встановлен╕ строки у незм╕нному стан╕, пропускаються через митний кордон Укра╖ни без сплати мита.

    Отже при зворотному ввезенн╕ зазначених товар╕в у граф╕ 36 ВМД сл╕д зазначати код п╕льги в обкладенн╕ вв╕зним митом – "142".

    Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ врахувати вищезазначену ╕нформац╕ю у в╕дпов╕дних програмно-╕нформац╕йних комплексах ╢дино╖ автоматизовано╖ ╕нформац╕йно╖ системи Держмитслужби.

Перший заступник
Голови Служби

О.М.Дороховський

 



MDoffice

КМУ: Про затвердження Порядку проведення митними органами неви╖зних документальних перев╕рок

КАБ╤НЕТ М╤Н╤СТР╤В УКРА╥НИ
ПОСТАНОВА

В╕д 02 лютого 2011 р. N 71

Ки╖в

Про затвердження Порядку проведення митними органами неви╖зних документальних перев╕рок

    Каб╕нет М╕н╕стр╕в Укра╖ни

ПОСТАНОВЛЯ╢:

    1. Затвердити Порядок проведення митними органами неви╖зних документальних перев╕рок, що дода╓ться.

    2. Ця постанова набира╓ чинност╕ з дня опубл╕кування.

Прем'╓р-м╕н╕стр Укра╖ни

М. АЗАРОВ

    ╤нд. 27

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
в╕д 02 лютого 2011 р. N 71

ПОРЯДОК
проведення митними органами неви╖зних документальних перев╕рок

    1. Цей Порядок визнача╓ основн╕ вимоги щодо проведення митними органами неви╖зних документальних перев╕рок (дал╕ - перев╕рка), предметом яких ╓ дан╕ про сво╓часн╕сть, достов╕рн╕сть, повноту нарахування та сплати податк╕в ╕ збор╕в, контроль за справлянням яких покладено законом на митн╕ органи.

    2. Перев╕рка проводиться п╕сля пропуску товар╕в ╕ транспортних засоб╕в через митний кордон Укра╖ни зг╕дно ╕з статтею 69 Митного кодексу Укра╖ни.

    3. Перев╕рка проводиться у раз╕:

    виявлення ознак, що св╕дчать про можливе порушення податкового законодавства за результатами анал╕зу електронних коп╕й митних декларац╕й, ╕нформац╕╖, що стосу╓ться товар╕в, митне оформлення яких завершено, отримано╖ в╕д суб'╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ та виробник╕в таких товар╕в, з ╤нтернету, науково╖ л╕тератури, висновк╕в акредитованих в╕дпов╕дно до законодавства експерт╕в тощо;

    надходження в╕д уповноважених орган╕в ╕ноземних держав документально п╕дтверджено╖ ╕нформац╕╖ про неп╕дтвердження автентичност╕ поданих митному органов╕ документ╕в щодо товар╕в, митне оформлення яких завершено, недостов╕рн╕сть в╕домостей, що в них м╕стяться, а також запит╕в стосовно надання ╕нформац╕╖ про зовн╕шньоеконом╕чн╕ операц╕╖, як╕ зд╕йснювалися за участю суб'╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ - резидент╕в Укра╖ни.

    Перев╕рка проводиться на п╕дстав╕ письмового розпорядження кер╕вника митного органу або особи, яка його зам╕щу╓.

    4. Перев╕рка проводиться посадовими особами митного органу в прим╕щенн╕ такого органу за умови над╕слання платников╕ податк╕в рекомендованим листом з пов╕домленням про вручення або особистого вручення йому чи його уповноваженому представников╕ п╕д розписку письмового пов╕домлення про дату початку та м╕сце проведення перев╕рки.

    Присутн╕сть платника податк╕в п╕д час проведення перев╕рки необов'язкова.

    5. Тривал╕сть проведення перев╕рки визнача╓ться у в╕дпов╕дному наказ╕ митного органу та може продовжуватися з урахуванням обставин, що виникають в ход╕ ╖╖ проведення.

    Про продовження строк╕в проведення перев╕рки митний орган ╕нформу╓ платника податк╕в в╕дпов╕дно до абзацу першого пункту 4 цього Порядку.

    6. П╕д час проведення перев╕рки посадов╕ особи митного органу:

    1) вивчають, анал╕зують та пор╕внюють:

    в╕домост╕, зазначен╕ у митних декларац╕ях та/або ╖х електронних коп╕ях, що м╕стяться в ╢дин╕й автоматизован╕й ╕нформац╕йн╕й систем╕ Держмитслужби, а також належних до таких декларац╕й комплектах товаросупров╕дних документ╕в;

    дан╕, що м╕стяться в документах, отриманих в╕д уповноважених орган╕в ╕ноземних держав, та ╕нформац╕ю, що стосу╓ться товар╕в, митне оформлення яких завершено, отриману в╕д суб'╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ та виробник╕в таких товар╕в, з ╤нтернету, науково╖ л╕тератури, висновк╕в акредитованих в╕дпов╕дно до законодавства експерт╕в тощо;

    2) приймають р╕шення щодо правильност╕ визначення заявлених у митних декларац╕ях код╕в товар╕в зг╕дно з УКТЗЕД, ╖х митно╖ вартост╕ та кра╖ни походження, п╕дстав для зв╕льнення в╕д оподаткування тощо;

    3) роблять висновок щодо сво╓часност╕, достов╕рност╕, повноти нарахування та сплати митних та ╕нших платеж╕в.

    7. Посадов╕ особи митного органу п╕д час проведення перев╕рки зобов'язан╕:

    1) додержуватися принцип╕в законност╕, об'╓ктивност╕, достов╕рност╕ та доказовост╕ результат╕в перев╕рки;

    2) приймати в╕д платника податк╕в додатков╕ документи (╕нформац╕ю), письмов╕ заяви, зауваження та пояснення з питань, що стосуються перев╕рки та можуть св╕дчити на користь платника податк╕в, ╕ долучати ╖х до матер╕ал╕в перев╕рки;

    3) надавати платников╕ податк╕в прим╕рник акта про проведення перев╕рки.

    Посадов╕ особи митного органу п╕д час проведення перев╕рки не мають права:

    1) перев╕ряти дан╕, як╕ не ╓ предметом перев╕рки;

    2) вимагати в╕д платника податк╕в надання документ╕в або будь-яко╖ ╕ншо╖ ╕нформац╕╖;

    3) розголошувати в╕домост╕ про платника податк╕в, що становлять конф╕денц╕йну ╕нформац╕ю, державну, комерц╕йну чи банк╕вську та╓мницю та стали в╕дом╕ п╕д час виконання такими особами службових обов'язк╕в.

    8. Платник податк╕в, що перев╕ря╓ться, ма╓ право:

    1) подавати посадовим особам митного органу, як╕ проводять перев╕рку, додатков╕ документи (╕нформац╕ю), письмов╕ заяви, зауваження, пояснення з питань, що стосуються перев╕рки та можуть св╕дчити на користь платника податк╕в, ╕ вимагати ╖х розгляду по сут╕ та долучення до матер╕ал╕в перев╕рки;

    2) у раз╕ наявност╕ зауважень щодо зм╕сту акта про проведення перев╕рки п╕дписувати його ╕з застереженням та подавати митному органов╕ письмов╕ заперечення;

    3) вимагати в╕д посадових ос╕б митного органу надання прим╕рника акта про проведення перев╕рки;

    4) оскаржувати в порядку, встановленому законодавством, р╕шення митного органу, прийняте за результатами перев╕рки.

    Платник податк╕в ма╓ також ╕нш╕ права, передбачен╕ законодавством.

    9. За результатами перев╕рки склада╓ться в╕дпов╕дний акт у двох прим╕рниках, що п╕дпису╓ться посадовими особами митного органу, як╕ ╖╖ проводили, та платником податк╕в.

    Порядок оформлення результат╕в перев╕рки встановлю╓ться Держмитслужбою.

    Р╕шення щодо правильност╕ визначення заявлених у митних декларац╕ях код╕в товар╕в зг╕дно з УКТЗЕД, ╖х митно╖ вартост╕ та кра╖ни походження, п╕дстав для зв╕льнення в╕д оподаткування тощо окремими документами не оформляються, а зазначаються в акт╕ про проведення перев╕рки.

    ╤нформац╕я, що м╕ститься в акт╕ про проведення перев╕рки, не п╕дляга╓ розголошенню, кр╕м випадк╕в, установлених законодавством.

Кабмин утвердил Порядок проведения таможней невыездных документальных проверок

   Постановлением Кабмина от 2 февраля 2011 года № 71 утвержден Порядок проведения таможенными органами невыездных документальных проверок.

   Порядок определяет основные требования по проведению таможенными органами невыездных документальных проверок, предметом которых являются данные о своевременности, достоверности, полноте начисления и уплаты налогов и сборов, контроль над уплатой которых возложен на таможенные органы.

   Проверка проводится в случае:

   - выявления признаков возможных налоговых нарушений в результате анализа электронных копий таможенных деклараций, информации касающейся товаров, таможенное оформление которых завершено, полученной от субъектов ВЭД и производителей таких товаров, из Интернета, научной литературы, заключений экспертов;

   - поступления от органов иностранных государств подтвержденной информации о неподтверждении аутентичности поданных таможенному органу документов о товарах, таможенное оформление которых завершено, а также запросов относительно предоставления информации по внешнеэкономическим операциям, осуществлявшимся с участием субъектов ВЭД - резидентов Украины.

www.ligazakon.ua

ЕС: с начала сезона объем лицензий на экспорт мягкой пшеницы увеличился на 22%

   Согласно официальным данным, в период с 26 января по 2 февраля т.г. Зерновой комитет Еврокомиссии предоставил лицензии на экспорт 346 тыс. тонн мягкой пшеницы, что в 1,5 раза превышает показатель прошлой недели (240 тыс. тонн).

   Отметим, что с начала 2010/11 МГ (июль-июнь) объем лицензий на экспорт мягкой пшеницы из Евросоюза составил 12,6 млн. тонн, увеличившись на 22% по сравнению с показателем прошлого года (10,3 млн. тонн).

   Что касается общего количества поставок зерновых, то за последнюю 31 неделю показатель увеличился на 487 тыс. тонн - до 18,1 млн. тонн против 12,7 млн. тонн годом ранее.

АПК-Информ

США обеспокоены ограничениями на экспорт зерновых из Украины

   Соединенные Штаты Америки обеспокоены вмешательством государства в работу аграрного рынка Украины. Об этом в Киеве заявила журналистам руководитель отдела по делам России и Евразии офиса торгового представителя США Бэтси Хафнер, которая прибыла в Киев для встречи с представителями правительства для обсуждения ситуации на рынке зерна в Украине, передает УНИАН.

   Она подчеркнула, что в результате вмешательства государства в Украине проходят непрозрачные процедуры квотирования и экспорта зерна, что приводит к ухудшению инвестиционного климата.

   “Я приехала сюда в связи с ростом обеспокоенности усиливающимся вмешательством правительства Украины в работу сельскохозяйственного рынка и особенно рынка зерновых”, — сказала Б.Хафнер.

   Прежде всего, отметила представитель правительства США, обеспокоенность вызывает введение квот на экспорт. По ее словам, распределение квот происходит непрозрачно и дискриминационно в отношении иностранных компаний.

   Она подчеркнула, что в результате распределения квот в январе ни один американский зернотрейдер и большинство крупных международных зернотрейдеров не получили квот, несмотря на то, что вовремя подали все необходимые документы в Министерство аграрной политики.

   Вместе с этим Б.Хафнер отметила, что значительную квоту получила новообразованная структура “Хлебинвестбуд”. “В некоторых кабинетах в Вашингтоне такая ситуация свидетельствует о дискриминационном подходе к крупным известным зернотрейдерам, и это является сигналом для международных бизнес-структур, что иностранный бизнес не приветствуют в Украине”, — сказала она.

   Вторым моментом, вызывающим обеспокоенность США, является создание Аграрной биржи в Украине, на которой должны регистрироваться экспортные контракты. “У нас вызывает обеспокоенность, что это новое требование может увеличить стоимость регистрации контрактов и ограничить деятельность одних структур в пользу других”, — заявила Б.Хафнер.

   Кроме того, обеспокоенность в США вызывает также необходимость делать авансовые платежи для экспорта зерновых. “Международные зернотрейдеры фактически уже делали такие авансовые платежи, но тем партнерам, которых отбирали исходя из рыночных соображений. Сейчас вызывает обеспокоенность то, что может возникнуть ситуация, когда им придется делать платежи, не будучи уверенными и не имея гарантий, что после сбора урожая у них появится возможность экспортировать зерно, то есть не будет гарантий, что новые квоты позволят им это сделать”, — отметила представитель правительства США.

   При этом она подчеркнула, что возникновение такой ситуации будет противоречить условиям ВТО, поскольку нормы ВТО запрещают дотационное финансирование для стимуляции экспорта.

   Четвертый момент, который вызывает обеспокоенность США, — законопроект об изменении условий господдержки сельского хозяйства.

   “Предлагаемые изменения позволят заниматься экспортом продовольственных и сельхозпродуктов только их производителям или определенным госструктурам. Это может угрожать возникновению экспортной монополии и, как следствие, приведет к противоречиям с обязательствами Украины как члена ВТО”, — сказала Б.Хафнер.

   “Таким образом, все это свидетельствует об усилении государственного вмешательства в сельскохозяйственный, в частности зерновой рынок, что создает нестабильность в действиях зернотрейдеров и является сигналом того, что инвестиционный климат в стране ухудшается”, — подчеркнула она.

Укррудпром

ДМСУ: При митному оформленн╕ скрапленого газу сл╕д використовувати код виду платежу ...

ДЕРЖАВНА МИТНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ

07.02.11 № 11/2-10.15/2032-ЕП
Начальникам рег╕ональних митниць
Начальникам митниць
Департамент митно╖ статистики


Про порядок розрахунк╕в з державним бюджетом на 2011 р╕к

Листом в╕д 25.01.2011 №17-04/194-1272 Державне казначейство Укра╖ни про╕нформувало Державну митну службу, що зарахування надходжень до державного та м╕сцевих бюджет╕в в╕дпов╕дно до вимог Бюджетного кодексу Укра╖ни та Закону Укра╖ни „Про Державний бюджет Укра╖ни на 2011 р╕к”, наказу М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 14.01.2011 № 11 „Про бюджетну класиф╕кац╕ю та ╖╖ запровадження”, розпочнеться з 07 лютого 2011 року.

Зверта╓мо увагу, що по платежах, як╕ не зазнали зм╕н в╕дпов╕дно до вимог вищезазначених нормативно-правових акт╕в, рахунки не перев╕дкриватимуться.

Кр╕м того, органами Державного казначейства Укра╖ни буде зд╕йснено дов╕дкриття/закриття рахунк╕в по зарахуванню надходжень до в╕дпов╕дних бюджет╕в, а саме:

закриття рахунк╕в по кодам бюджетно╖ класиф╕кац╕╖:

- б/кл 15010400 с.063 „Додатковий митний зб╕р за митне оформлення нафтопродукт╕в, що ╕мпортуються на митну територ╕ю Укра╖ни”;

- б/кл 15020300 с. 066 „Надходження в╕д реал╕зац╕╖ валютних кошт╕в, одержаних у результат╕ проведення операц╕й за державним контрактом”;

- б/кл 22100000 с.099 „Митн╕ збори”;

- б/кл 15010600 с.286 „Тимчасова надбавка до д╕ючих ставок вв╕зного мита на товари, що ввозяться суб’╓ктами п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕”;

- б/кл 15010700 с.287 „Тимчасова надбавка до д╕ючих ставок вв╕зного мита на товари, що ввозяться (пересилаються) громадянами”;

дов╕дкриття рахунк╕в по кодам бюджетно╖ класиф╕кац╕╖:

- б/кл 14031100 с.075 „Акцизний зб╕р на скраплений газ”

Зверта╓мо Вашу увагу, що до приведення у в╕дпов╕дн╕сть наказу Держмитслужби в╕д 07.12.2005 № 1201 „Про затвердження Класиф╕катора вид╕в податк╕в, збор╕в (обов’язкових платеж╕в) та ╕нших бюджетних надходжень”, при митному оформленн╕ скрапленого газу сл╕д використовувати код виду платежу 075 „Акцизний зб╕р на скраплений газ”.

При цьому, зазнача╓мо, що при перерахуванн╕ акцизного збору на скраплений газ на рахунки Головних управл╕нь Державного казначейства, в призначенн╕ платежу вказувати код бюджетно╖ класиф╕кац╕╖ 14031100, код виду платежу 075.

Таким чином, з метою приведення у в╕дпов╕дн╕сть обл╕ку кошт╕в на в╕дпов╕дних рахунках, в╕дкритих в головних управл╕ннях Державного казначейства, митним органам п╕сля в╕дкриття в╕дпов╕дного рахунку зд╕йснити в╕дпов╕дн╕ коригування по рахункам, в╕дкритих по коду бюджетно╖ класиф╕кац╕╖ 14031600 та 14031100.

- б/кл 24060300 с.115 „╤нш╕ надходження” (в╕дкриття рахунку по зазначеному коду бюджетно╖ класиф╕кац╕╖ обумовлено тим, що Держмитслужбою та митними органами зд╕йснюються перев╕рочн╕ заходи в напрямку повноти справляння митних платеж╕в, у тому числ╕ митних збор╕в. За результатами цих заход╕в на протяз╕ строку позовно╖ давност╕ (3 роки) донараховуються, стягуються та перераховуються до бюджету в╕дпов╕дн╕ суми кошт╕в).

Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ врахувати вищезазначену ╕нформац╕ю у в╕дпов╕дних програмно-╕нформац╕йних комплексах ╢дино╖ автоматизовано╖ ╕нформац╕йно╖ системи Держмитслужби.


Перший заступник Голови Служби

О.М.Дороховський

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 01.02.2011 по 08.02.2011

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Платежи при таможенном оформлении
1. Акцизний зб╕р
№ 2755-VI от 02.12.2010 Кодекс
"Податковий кодекс Укра╖ни"
2. Вв╕зне ( ╕мпортне ) мито
№ 2829-VI от 21.12.2010 Закони Укра╖ни
"Про внесення зм╕н до Закону Укра╖ни «Про Митний тариф Укра╖ни»"
Нетарифное регулирование
3. Заборонено для ввезення при захворюваннях
№ 11/3-10.18/1565-ЕП от 31.01.2011 Листи ДМСУ
"Про зняття обмеження на ввезення окремих п╕дкарантинних об’╓кт╕в з Турецько╖ Республ╕ки"
4. Посв╕дчення про ре╓страц╕ю б╕ржово╖ угоди
№ 1254 от 13.12.2010 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
"Деяк╕ питання укладення та ре╓страц╕╖ зовн╕шньоеконом╕чних контракт╕в"
5. Група прикриття (т╕льки КРМ)
№ 54 от 20.01.2011 Документ митниц╕
"Про втрату чинност╕ наказу Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ в╕д 14.07.10 № 854"
6. Ц╕ни
№ 19/4-10/941-ЕП от 24.01.2011 Листи ДМСУ
"Щодо б╕ржових ц╕н на товари"
7. Об'╓кти державного ц╕нового регулювання
№ 67 от 26.01.2011 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
"Про затвердження перел╕ку об’╓кт╕в державного ц╕нового регулювання з визначенням пер╕од╕в такого регулювання у 2011—2012 роках"
8. Класиф╕кац╕я товар╕в
№ 11/7-10.16/1962-ЕП от 04.02.2011 Листи ДМСУ
"Про класиф╕кац╕ю дез╕нфекц╕йних засоб╕в виготовлених ╕з сполук визначеного х╕м╕чного складу"
9. Товари т╕льки для промислового складання моторних транспортних засоб╕в (Порядок)
№ 311 от 24.06.2004 В╕домчий документ
"Щодо затвердження Порядку визначення та затвердження обсяг╕в увезення товар╕в (включаючи машинокомплекти) на митну територ╕ю Укра╖ни, складу машинокомплект╕в та техн╕чних опис╕в складових компонент╕в машинокомплект╕в, як╕ використовуються для буд╕вни"
№ 1031 от 26.10.2005 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
"Про затвердження Порядку визначення товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни для використання у промисловому виробництв╕ моторних транспортних засоб╕в"
Классификаторы
10. Классификатор "Таможенные платежи"
№ 11/2-10.15/2032-ЕП от 07.02.2011 Листи ДМСУ
"Про порядок розрахунк╕в з державним бюджетом на 2011 р╕к"
Информация
11. Санкции
Приказ № 47 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 48 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 49 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 50 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 52 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 53 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 54 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 55 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 56 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 58 от 26.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 41 от 24.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 43 от 24.01.2011
О введении санкций с 15.02.2011
Приказ № 44 от 24.01.2011
О введении санкций с 26.01.2011
Приказ № 49 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 15.02.2011
Приказ № 52 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 15.02.2011
Приказ № 53 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 15.02.2011
Приказ № 54 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 15.02.2011
Приказ № 56 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 15.02.2011
Приказ № 64 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 26.01.2011
Приказ № 71 от 26.01.2011
Об отмене санкций с 26.01.2011
Приказ № 44 от 24.01.2011
Об отмене санкций с 26.01.2011
Приказ № 37 от 19.01.2011
Об отмене санкций с 19.01.2011
Приказ № 38 от 19.01.2011
Об отмене санкций с 19.01.2011
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ26
Документ МЗЕЗ32
Документ митниц╕30
Документ Податково╖ Адм╕н╕страц╕╖19
Закони Укра╖ни6
Листи ДМСУ48
М╕журядова угода1
Накази ДМСУ17
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни8
Укази Президента1
ВСЕГО:188


MDoffice

"НВО "Поверхность МД", Ки╖в, 26 лютого "ЗАСТОСУВАННЯ ╤НФОРМАЦ╤ЙНИХ ТЕХНОЛОГ╤Й ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МИТНИХ ОПЕРАЦ╤Й"

ТОВ "НВО "Поверхность МД"

Оф╕ц╕йне запрошення:
До УВАГИ: генеральних директор╕в, директор╕в, кер╕вник╕в транспортно - експедиторських п╕дрозд╕л╕в, кер╕вник╕в експортно - ╕мпортних й лог╕стичних п╕дрозд╕л╕в, бухгалтер╕в, митних брокер╕в ╕ декларант╕в, а також представник╕в приватного б╕знесу.

Спец╕ал╕зований сем╕нар-трен╕нг з питань д╕яльност╕ у сфер╕ ╕нформатизац╕╖*

м╕сто Ки╖в

"ЗАСТОСУВАННЯ ╤НФОРМАЦ╤ЙНИХ ТЕХНОЛОГ╤Й ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МИТНИХ ОПЕРАЦ╤Й"
.

Стандартне правило 7.3.
"При впровадженн╕ ╕нформац╕йних технолог╕й проводяться, наск╕льки це максимально можливо, консультац╕╖ за участ╕ ус╕х безпосередньо за╕нтересованих стор╕н"

 

Дата проведення: 26 лютого 2011 року

Начало ре╓страц╕╖ 9:00-9:30.

Сп╕кери:

  • пров╕дн╕ фах╕вц╕ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни;
  • представник Укра╖нського нац╕онального ком╕тету М╕жнародно╖ торгово╖ палати;
  • спец╕ал╕сти ТОВ "НВО "Поверхность МД” (коментар╕, консультац╕╖ з питань ╕нформатизац╕╖).

ПРОГРАМА сем╕нару - трен╕нгу

I. Огляд положень та основних нововведень з питань митно╖ справи Податковим кодексом Укра╖ни  2 грудня 2010 року N 2755-VI. Порядок нарахування та сплати митних платеж╕в з використанням вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ (ВМД):

- порядок проведення розрахунк╕в ПДВ, якщо товари зв╕льняються в╕д оподаткування, або не п╕длягають оподаткуванню, або не ╓ об'╓ктом оподаткування;
- умовне зв╕льнення в╕д оподаткування митними платежами - зв╕льнення в╕д сплати митних платеж╕в, повне та часткове умовне зв╕льнення;
- податкова п╕льга - передбачене податковим та митним законодавством зв╕льнення платника податк╕в в╕д обов'язку щодо нарахування та сплати податку;
- методи визначення та порядок застосування звичайно╖ ц╕ни. У чому поляга╓ р╕зниця в╕д митно╖ вартост╕?
- Оподаткування товар╕в у залежност╕ в╕д обраного митного режиму;
- ╕нше.

II. Розгляд зм╕н до Закону Укра╖ни "Про митний тариф Укра╖ни". Оптим╕зац╕я роботи за допомогою програмного забезпечення MD Office (використання кореляц╕йних або перех╕дних таблиць )

1. Приведення законодавчо╖ бази Укра╖ни у в╕дпов╕дн╕сть ╕з системою загальновизнаних норм м╕жнародного права, зокрема шляхом створення Митного тарифу Укра╖ни, в основу якого покладено нову верс╕ю Укра╖нсько╖ класиф╕кац╕╖ товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ (дал╕ – УКТЗЕД), побудовану на основ╕ Гармон╕зовано╖ системи опису та кодування товар╕в 2007 року (дал╕ – ГС-2007) ╕ Комб╕новано╖ номенклатури ╢вропейського Союзу;
2. Виконання тарифних зобов’язань, досягнутих у переговорному процес╕ з╕ вступу Укра╖ни до СОТ, як╕ заф╕ксовано у Протокол╕ про вступ Укра╖ни до СОТ на 2011 р╕к;
3. Адаптац╕я статистично╖ системи Укра╖ни до м╕жнародних метод╕в, стандарт╕в та класиф╕кац╕╖;
4. Стандартизац╕я зовн╕шньоторговельно╖ документац╕╖;
5. Усунення розб╕жностей у верс╕ях систем укра╖нсько╖ класиф╕кац╕╖ товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ Укра╖ни та кра╖н – торговельних партнер╕в;
6. Прискорення та спрощення процедури митного оформлення товар╕в п╕д час зд╕йснення зовн╕шньоторговельних операц╕й;

III. Впровадження електронного декларування товар╕в з використанням ВМД:

- застосування сучасних метод╕в роботи, таких як система анал╕зу ризик╕в й методу контролю, який базу╓ться на аудит╕;
- практичне використання ╕нформац╕йних технолог╕й;
- електронн╕ способи обм╕ну ╕нформац╕╓ю як альтернатива вимоз╕ представлення письмових документ╕в;
- по╓днання електронних та документарних метод╕в посв╕дчення д╕йсност╕ та ╕дентичност╕;

IV. Огляд ╕нших положень щодо створення сприятливих умов та спрощення процедур митного контролю та митного оформлення:

1. Створення сприятливих умов та спрощення процедури перетину митного кордону.
2. Законодавче закр╕плення використання електронно╖ форми декларування.
3. Удосконалення механ╕зму зд╕йснення митними органами пост-аудиту.
4. Забезпечення використання системи анал╕зу ризик╕в (перех╕д в╕д тотального до концентрованого та акцентованого контролю).
5. Удосконалення правил справляння митними органами податк╕в та збор╕в (обов’язкових платеж╕в) при перем╕щенн╕ товар╕в через митний кордон Укра╖ни.

V. Практичн╕ аспекти визначення митно╖ вартост╕ й шляхи для зниження ризику коригування

- Попередн╕й анал╕з за критер╕ями ризику "митна варт╕сть товар╕в";
-  Актуальн╕ питання метод╕в визначення митно╖ вартост╕ товар╕в.
- Способи ведення переговор╕в з метою доведення в╕рност╕ визначення митно╖ вартост╕.
- Випуск товару у в╕льний об╕г п╕д гарант╕йн╕ зобов'язання.
- Можливост╕ та результати р╕зних способ╕в оскарження д╕й ╕ р╕шень митних орган╕в.
- Повернення митних платеж╕в.
- Огляд судових р╕шень, постанов спор╕в з митними органами, коментар╕.

VI. Огляд положень проекту  нового Митного кодексу Укра╖ни (заре╓стровано у Верховн╕й Рад╕ Укра╖ни за № 2778)
VII. Про порядок застосування м╕жнародних правил ╕нтерпретац╕╖ комерц╕йних терм╕н╕в ╤НКОТЕРМС 2010.

Кожному учаснику нада╓ться:

  • Св╕доцтво про участь у навчально-практичному сем╕нар╕ MD Office;
  • Л╕ценз╕йна коп╕я ╕нформац╕йно-анал╕тично╖ програми нового покол╕ння для ведення ЗЕД - «MD Office» з безкоштовною ре╓страц╕╓ю на м╕сяць;
  • безкоштовна ре╓страц╕я на сайт╕ п╕дтримки ЗЕД строком на один м╕сяць - www.mdoffice.com.ua;
  • Блокнот, ручка;
  • ╕нформац╕йн╕ бюлетен╕ за темою сем╕нару.

Як╕сть сем╕нар╕в, як╕ проводяться ТОВ "НВО «Поверхность МД» з 1998 року забезпечуються досв╕дом орган╕зац╕╖ навчання суб'╓кт╕в ЗЕД. Протягом 1998 - 2010 на сем╕нарах за участю фах╕вц╕в ТОВ "НВО «Поверхность МД» пройшли навчання понад 7000 чолов╕к, а на корпоративних сем╕нарах (трен╕нгах) - понад 3000.

Координатор проекту: ФОП Андре╓в Олександр Леон╕дович

Варт╕сть участ╕ в сем╕нар╕: - 999 грн. без ПДВ;
______
   УВАГА! Зг╕дно з п 139.1.12. Статт╕ 139 Податкового кодексу Укра╖ни: "Не включаються до складу витрат: витрати, понесен╕ у зв'язку ╕з придбанням товар╕в (роб╕т, послуг) та ╕нших матер╕альних ╕ нематер╕альних актив╕в у ф╕зично╖ особи - п╕дпри╓мця, що сплачу╓ ╓диний податок (кр╕м витрат, понесених у зв'язку ╕з придбанням роб╕т, послуг у ф╕зично╖ особи - платника ╓диного податку, яка зд╕йсню╓ д╕яльн╕сть у сфер╕ ╕нформатизац╕╖)". До ╕нших послуг з питань ╕нформатизац╕╖ в╕дносяться консультац╕╖ та надання спец╕ал╕зованих послуг у ц╕й сфер╕.
   У варт╕сть сем╕нару входить участь у сем╕нар╕, консультац╕╖ фах╕вц╕в, трен╕нг по робот╕ з програмним забезпеченням, матер╕али за тематикою сем╕нару, кофе-брейк, об╕д та ╕н.
М╕сце проведення : конференц-зал Ки╖всько╖ торгово-промислово╖ палати, Учбовий центр Ки╖всько╖ ТПП, 01601, м. Ки╖в-54, вул. Б. Хмельницького 55 (найближча станц╕я метро "Ун╕верситет".

Б╕льш детальну ╕нформац╕ю про сем╕нар, порядок ре╓страц╕╖ та оплати Ви можете отримати за телефонами:
+38 -044-236-96-20, 236-96-21, 236-96-31, 236-96-39, 236-96-49
e-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на сайт╕ www.mdoffice.com.ua

Поклада╓мо над╕ю, що ╕нформац╕я, отримана на сем╕нар╕, принесе неоц╕ненну допомогу у веденн╕ Вашого б╕знесу

З повагою,
Директор ТОВ "НВО "Поверхность МД"
Артур Хохлов
ФО П╕дпри╓мець Олександр Андре╓в


ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ У СЕМ╤НАР╤

* Дата, назва сем╕нару   26/01/2011 ЗАСТОСУВАННЯ ╤НФОРМАЦ╤ЙНИХ ТЕХНОЛОГ╤Й ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МИТНИХ ОПЕРАЦ╤Й
* Ф╕рма-учасник  
Фактична адреса (+╕ндекс)  
* Телефон/факс (+ код м╕ста)  
E-mail  
* П.╤.Б., посада учасника  
Телефон моб.  
Вид д╕яльност╕ Вашого п╕дпри╓мства  
* Форма оплати  
Юридична адреса  
* Св╕доцтво ПДВ  
*╕ндив╕дуальний податковий номер  
Пропозиц╕╖, побажання для теми сем╕нару  
 
  * Поля обов'язков╕ до заповнення
Дата заповнення М.П. п╕дпис

Заповнену заявку сл╕д над╕слати на електронну адресу E-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на тел./факс 044 489-12-45, 593-74-09.
Заявки приймаються до 21 лютого включно.

Кабмин упростит таможенные процедуры для поезда "Викинг"

   Правительство значительно упростит таможенные процедуры для поезда "Викинг". Об этом Премьер-министр Украины Николай Азаров заявил во время встречи с председателем ОБСЕ, Министром иностранных дел Литовской Республики Аудронюсом Ажубалисом.

   Как сообщает департамент информации и коммуникаций с общественностью Секретариата Кабмина, Н.Азаров подчеркнул: "Правительство специально поручит нашим таможенникам значительно упростить таможенные процедуры для поезда "Викинг".

   "Нам выгодно, чтобы этот маршрут заработал на полную мощность", - добавил он.

   По его словам, для упрощения таможенных процедур можно принять решение о введении общих украинско-литовских таможенных постов. Участвовать в проекте "Викинг" заинтересованы также Сирия, Ливан и Турция.

   Поезд комбинированного транспорта "Викинг" начал работу в 2003 году. Общая протяженность его маршрута составляет 1733 км. Поезд проходит через Украину, Беларусь и Литву и соединяет цепь морских контейнерных и контрейлерных линий Балтийского региона с аналогичной системой Черного, Средиземного и Каспийского морей. Поезд "Викинг" курсирует по маршруту Ильичевск (Украина) - Минск (Беларусь) - Клайпеда (Литва).

www.ligazakon.ua

Украина предлагает создавать зону свободной торговли с ЕС в два этапа

   законодательство
Премьер Николай Азаров выдвинул идею подписать соглашение о зоне свободной торговли с Европейским Союзом в два этапа. Об этом он заявил во время встречи с действующим главой Организации по безопасности и сотрудничеству в Европе, министром иностранных дел Литовской Республики Аудронюсом Ажубалисом. На первом этапе, по словам премьера, следует подписать соглашение по тем позициям, которые полностью согласованы, а те позиции, по которым продолжается дискуссия, вынести в следующее соглашение.
"У меня сейчас возникло предложение: давайте в этом вопросе двигаться поэтапно", - цитирует Азарова пресс-служба правительства.

   По его словам, на 90% согласованы позиции по соглашению о зоне свободной торговли с ЕС, а примерно 10% - требуют дальнейшего обсуждения.

   Премьер подчеркнул, что консенсуса по ЕС относительно подписания соглашения о зоне свободной торговли требует, в частности, вопрос, касающийся агропромышленного сектора.

   "Нам хотелось бы, чтобы вопросы решались на принципах взаимопонимания и равенства", - подчеркнул он. Азаров уточнил, что Украина имеет мощный агропромышленный потенциал, и этот вопрос в переговорном процессе с ЕС является весьма важным.

   Отметим, что зона свободной торговли с ЕС предполагает обнуление ввозных пошлин на автомобили с обеих сторон. Однако, украинские производители лоббируют введение переходного периода. В какой из этапов создания зоны свободной торговли с ЕС войдут автомобили, пока не сообщается.

АсМАП Укра╖ни

Верховна Рада Укра╖ни ухвалила Закон "Про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо зд╕йснення попереднього документальног

   Законодавчим актом доповнено Митний кодекс положенням, зг╕дно з яким "попередн╕й документальний контроль - контрольн╕ заходи, як╕ полягають у перев╕рц╕ документ╕в та в╕домостей, необх╕дних для зд╕йснення державного сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного, ветеринарно-сан╕тарного, ф╕тосан╕тарного, еколог╕чного контролю та контролю за перем╕щенням культурних ц╕нностей та зд╕йснюються митними органами в пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни стосовно окремих товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни (в тому числ╕ з метою транзиту)".

   Статтю 27 (Вза╓мод╕я митних орган╕в з органами державно╖ влади, що зд╕йснюють контроль п╕д час перем╕щення товар╕в через митний кордон Укра╖ни) викладено в так╕й редакц╕╖:

   "Товари, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, кр╕м митного контролю, можуть п╕длягати державному сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чному, ветеринарно-сан╕тарному, ф╕тосан╕тарному, еколог╕чному, рад╕олог╕чному контролю, контролю за перем╕щенням культурних ц╕нностей та ╕ншим передбаченим законодавством видам контролю. Митн╕ органи вза╓мод╕ють з органами державно╖ влади, що зд╕йснюють зазначен╕ види контролю, координують роботу з ╖х зд╕йснення в пунктах пропуску через державний кордон ╕ в зонах митного контролю на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни в порядку, встановленому законодавством Укра╖ни.

   Митне оформлення товар╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, завершу╓ться лише п╕сля зд╕йснення встановлених законодавством Укра╖ни для кожного товару вид╕в контролю, зазначених у частин╕ перш╕й ц╕╓╖ статт╕.

   Порядок зд╕йснення контролю та засв╕дчення його результат╕в встановлюються органом державно╖ влади, уповноваженим на виконання цього виду контролю.

   У пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни державний сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чний, ветеринарно-сан╕тарний, ф╕тосан╕тарний, еколог╕чний контроль окремих товар╕в та контроль за перем╕щенням культурних ц╕нностей, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни (у тому числ╕ з метою транзиту), зд╕йснюються митними органами у форм╕ попереднього документального контролю.

   Перел╕ки товар╕в (з описом та кодом зг╕дно з УКТ ЗЕД), що п╕длягають державному контролю (в тому числ╕ у форм╕ попереднього документального контролю) у раз╕ перем╕щення через митний кордон Укра╖ни, та порядок зд╕йснення попереднього документального контролю затверджу╓ Каб╕нет М╕н╕стр╕в Укра╖ни. Пропозиц╕╖ щодо внесення зм╕н до зазначених перел╕к╕в подаються Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни органами державно╖ влади, уповноваженими зд╕йснювати в╕дпов╕дний контроль".

   В╕дпов╕дний законопроект заре╓стровано за №2766.

   portal.rada.gov.ua

Ассоциация международных экспедиторов Украины

Импортное топливо подорожало на 100-200 грн

   Сто­и­мость бен­зи­на и ди­зель­но­го топ­ли­ва на круп­но­опто­вом рын­ке Укра­и­ны в по­не­дель­ник про­дол­жа­ла по­вы­шать­ся на фоне уве­ли­че­ния ко­ли­че­ства пред­ло­же­ний им­порт­но­го ре­сур­са и рас­ши­ре­ния его ба­зи­сов по­став­ки.

   Со­глас­но дан­ным мо­ни­то­рин­га це­но­во­го де­пар­та­мен­та «Кон­сал­тин­го­вой груп­пы А-95», 7 фев­ра­ля 2011 г. сред­не­ры­ноч­ные це­ны на ци­стер­но­вые пар­тии неф­те­про­дук­тов со­ста­ви­ли:

   А-76/80 - 10 270 грн/т (+30 грн к 4 фев­ра­ля);

   А-92 - 10 390 грн/т (+30 грн);

   А-95 - 10 900 грн/т (+80 грн);

   ДТ - 9 010 грн/т (+80 грн).

   Це­ны на про­дук­цию от внут­рен­них про­из­во­ди­те­лей в пер­вый ра­бо­чий день оче­ред­ной не­де­ли из­ме­ни­лись лишь на ли­си­чан­ский ре­сурс. При не­из­мен­ной сто­и­мо­сти ли­си­чан­ской про­дук­ции у «ТНК-ВР Ком­мерс» на рын­ке бен­зин А-95 и ди­зель­ное топ­ли­во по­дро­жа­ли на 30 и 40 грн, до 10 840-10 890 грн/т и 8 910-8 960 грн/т со­от­вет­ствен­но в за­ви­си­мо­сти от стан­ции от­груз­ки. Ры­ноч­ная сто­и­мость ли­си­чан­ской «двой­ки» оста­лась преж­нем на уровне 10 380-10 430 грн/т.

   В по­не­дель­ник на рын­ке не за­фик­си­ро­ва­но ни од­но­го пред­ло­же­ния бен­зи­на А-95 про­из­вод­ства Ше­бе­лин­ско­го ГПЗ. На­пом­ним, всю про­шлую не­де­лю трей­де­ры со­об­ща­ли о труд­но­стях с опе­ра­тив­ным по­лу­че­ни­ем это­го про­дук­та из-за не­боль­ших объ­е­мов его про­из­вод­ства на за­во­де.

   По­сле не­де­ли от­сут­ствия в свя­зи с пла­но­вым ре­мон­том тру­бо­про­во­да, се­го­дня на рын­ке по­яви­лось рос­сий­ское ди­зель­ное топ­ли­во на тер­ми­на­ле в Но­во­гра­де-Во­лын­ском (Жи­то­мир­ская обл.) - ре­сурс мож­но бы­ло при­об­ре­сти от 9 000 грн/т. Од­новре­мен­но трей­де­ры по­вы­си­ли на 200 грн его сто­и­мость на тер­ми­на­ле в Му­ка­че­во (За­кар­пат­ская обл.) - до уров­ня 9 050-9 100 грн/т. В то же вре­мя в Кры­му на стан­ции Ай­ва­зов­ская це­на рос­сий­ско­го дизтоп­ли­ва оста­лась на пят­нич­ном уровне в 9 250-9 300 грн/т.

   Так­же им­пор­те­ры урав­ня­ли сто­и­мость бе­ло­рус­ско­го дизтоп­ли­ва на стан­ции Ко­ро­стень в Жи­то­мир­ской об­ла­сти - ДТ ка­че­ства Ев­ро 4 и Ев­ро-5 тут пред­ла­га­лось в диа­па­зоне 9 000-9 050 грн/т.

   В то же вре­мя бе­ло­рус­ский А-92 тут по­до­ро­жал на 180 грн и пред­ла­гал­ся в диа­па­зоне 10 630-10 680 грн/т. Не­ко­то­рые им­пор­те­ры так­же рас­ши­ри­ли ба­зис от­груз­ки бе­ло­рус­ско­го про­дук­та - так на стан­ции Бор­исполь в Ки­ев­ской об­ла­сти бе­ло­рус­скую «двой­ку» мож­но бы­ло при­об­ре­сти се­го­дня от 10 500 грн/т. Од­новре­мен­но участ­ни­ки рын­ка со­об­ща­ют об улуч­ше­нии си­ту­а­ции с по­лу­че­ни­ем бе­ло­рус­ско­го ре­сур­са, труд­но­сти с ко­то­рым на­блю­да­лись в кон­це ми­нув­шей не­де­ли.

   Це­но­вые ко­ти­ров­ки в Ев­ро­пе по ито­гам тор­гов 4 фев­ра­ля 2011 г. про­де­мон­стри­ро­ва­ли зна­чи­тель­ное па­де­ние. Так, на Се­ве­ро-За­па­де Ев­ро­пы (Cif) сто­и­мость бен­зи­на мар­ки А-95 сни­зи­лась на $24, до $859/т, дизтоп­ли­во - на $15, до $885/т.

   Сто­и­мость неф­ти сор­та Dated Brent сни­зи­лась на $2,2, до $99,3/барр., рос­сий­ской Urals (ExNovo) - на $2,3, до $95,4.

   По материалам: OilNews

bin.com.ua

Кабмин учел пожелания предпринимателей в законопроекте об "упрощенке"

   Рабочая группа при Кабинете Министров, которая занимается подготовкой законопроекта по реформированию упрощенной системы налогообложения, утвердила проект, подготовленный предпринимателями. Как сообщили во Всеукраинском объединении малого и среднего бизнеса "Фортеця", проект был подготовлен объединениями предпринимателей из большинства областей Украины.

   "Мы предусмотрели в законопроекте решение всех спорных на сегодня вопросов, которые существуют у малого и среднего бизнеса относительно функционирования упрощенной системы налогообложения, но при этом сохранили возможность работать для всех налогоплательщиков. Но не изменение упрощенной системы является основной задачей в реформировании налоговой системы, а упрощение администрирования и обеспечение прозрачности на общей системе налогообложения", - сказано в сообщении ВО "Фортеця".

   В частности, в своем проекте предприниматели предлагают сохранить единый налог для юридических лиц со ставками 3 % с НДС и 5 % без НДС. Также предлагается разделить единый налог для физических лиц-предпринимателей на три категории:

   - для микробизнеса (предприниматели без наемных лиц, годовая выручка которых не превышает 150 тыс. грн) - нулевая ставка налога без обязательной уплаты единого социального взноса за себя и ведение учета расходов;

   - для малого бизнеса (работодатели, предоставляющие все услуги физическим лицам) - разрешается оборот до 1,2 млн. грн в год без учета расходов с фиксированной ставкой, которая включает в себя единый социальный взнос, до 600 грн в месяц;

   - для среднего бизнеса (все не запрещенные сегодня виды деятельности) - ставка единого налога по продаже в размере 3 % с НДС или 5 % без НДС с учетом исключительно доходов.

www.ligazakon.ua

Генпрокуратура требует от Гостаможслужбы разобраться с видеокамерами на границе

   Генеральной прокуратурой Украины внесено представление председателю Государственной таможенной службы Украины об устранении нарушений требований таможенного законодательства относительно надлежащего инженерно-технического обустройства зон таможенного контроля, использования технических и специальных средств
Об этом «Комментариям» сообщили в пресс-службе Генпрокуратуры.
По информации пресс-службы, проверка деятельности Львовской таможни, проведенная Генеральной прокуратурой Украины в декабре 2010 года, выявила схему незаконного ввоза на таможенную территорию Украины вне таможенного контроля товаров бытового потребления при содействии должностных лиц таможенного поста "Рава-Русская" Львовской таможни и Львовского пограничного отряда. По результатам проверки возбуждено уголовное дело по фактам контрабанды товаров и злоупотребления служебным положением по признакам ч. 1 ст. 201, ч. З ст. 364 УК Украины, которое в настоящее время находится в производстве Главного следственного управления Службы безопасности Украины.
Как показала проверка, одной из главных причин и условий, способствовавших преступной деятельности, является то, что в пункте пропуска "Рава-Русская" на протяжении двух лет не были внедрены предусмотренные проектом реконструкции системы видеонаблюдения и другие технические системы контроля.
Организованные Генеральной прокуратурой Украины проверки соблюдения требований законодательства относительно надлежащего инженерно-технического обустройства зон таможенного контроля, использования технических и специальных средств в других регионах показали распространенность аналогичных нарушений, что способствует совершению коррупционных деяний.
О результатах проверки и принятых мерах было проинформировано руководство государства.
Генеральной прокуратурой Украины и в дальнейшем будут использоваться решительные меры, направленные на защиту экономических интересов государства.
Напомним, в ноябре прошлого года из рядов Львовской таможни были уволены 55 сотрудников, которые организовали схему, по которой грузовики заходили на таможенную территорию, выгружали свой товар на легковые автомобили, разворачивались и возвращались в Польшу.
По такой схеме на МП «Рава-Русская» пересекли границу 97 транспортных средств.

Comments.ua

Государство берет под контроль экспорт всех стратегических сельхозтоваров

   Экспортировать сельхозпродукцию и товары, которые относятся к государственному ценовому регулированию смогут только сами производители и госагент. Такое предложение содержится в проекте закона (№8053) о внесении изменений в закон Украины «О государственной поддержке сельского хозяйства Украины», который был подан 2 февраля в Верховную Раду. Документ вносит радикальные изменения в правила экспорта объектов, которые является объектами государственного ценового регулирования, то есть практически всех основных сельхозкультур, подсолнечного масла, сухого молока и сахара.

   Все на одного
Законопроектом предполагается, что экспорт товаров, входящих в перечень государственного ценового регулирования будет «осуществляться исключительно сельхозтоваропроизводителями таких объектов в объемах собственного производства и Государственным агентом по обеспечению экспорта объектов государственного ценового регулирования». Добиться этого предлагается введением новых правил экспорта сельхозпродукции, говорится в пояснительной записке.

   Один из авторов законопроекта нардеп Сергей Терещук в комментарии "ДЕЛУ" отметил, что предложенные в законопроекте новации «не являются догмой, и могут обсуждаться на комитете». «Речь может идти только о том чтобы улучшить положение сельхозпроизводителя» - говорит он.

   Авторы считают, что принятие закона позволит построить цивилизованный аграрный рынок и реализовать гарантированные права производителя сельхозпродукции на непосредственное получение доходов от своей деятельности. Однако о монополизации рынка речь не идет, уверяют депутаты. «Я всегда был против монополизации рынка, и в том числе не поддерживал введение квот на экспорт зерна. Поэтому не поддержу нормы, которые будут вести к монополизации в любой ее форме» - уверил Сергей Терещук. Он отметил, что законопроект может быть вынесен на рассмотрение парламента уже через одно заседание, то есть в конце февраля.

   Любопытно, что все авторы законопроекта принадлежат к разным политическим силам - Виталий Борт является представителем Партии Регионов, Марина Перестенко – КПУ, Сергей Терещук представляет блок Литвина, а Иван Сидельник – бютовец. Трое из четверых авторов (помимо Виталия Борта) являются членами парламентского агарного комитета. Такое объединение политических оппонентов в рамках одного законопроекта может свидетельствовать о фактически принятом властью решении, которое осталось лишь оформить юридически.

   "Госагент на зерновом рынке, как мы все понимаем - это компания "Зерно Украины". Пока эта компания в процессе создания, экспорт идет через "Хлебинвестбуд" - заявлял министр аграрной политики и продовольствия Николай Присяжнюк.

   Аграрии без выхода к морю
Основной целью новации депутаты называют повышение доходов сельхозпроизводителей – после принятия документа у аграриев появится возможность напрямую экспортировать зерно, не прибегая к помощи посредников-зернотрейдеров. Однако на практике – даже если предположить что отдельным хозяйствам из числа крупных удастся заключить международный контракт и сформировать достаточную партию зерна - аграрии вряд ли сумеют стать экспортерами. «Мы не можем экспортировать зерно, поскольку перевалка в портах принадлежит частным компаниям-зернотрейдерам и они не хотят туда пускать сторонних» - поясняет учредитель ООО "Агрофирма Корнацких" Аркадий Корнацкий.

   Поэтому скорее всего фактически «сыграет» побочная часть законопроекта – монополизация всего экспорта через государственного агента. В распоряжении государства есть вся необходимая для экспорта инфраструктура. Так, в ходе реформирования ГАК «Хлеб Украины» летом прошлого года Государственной продовольственно-зерновой корпорации были переданы портовые элеваторы, Николаевский и Одесский.

   Одесский элеватор является один из крупнейших зерновых перегрузочных комплексов в стране, который обеспечивает переработку одновременно различных зерновых и масличных культур. Кроме того, предприятие одно из немногих, чьи технические характеристики позволяют принимать большегрузные суда Panamax.

   Участники зернового рынка уже отреагировали на появление законопроекта 8053 – реакция была ожидаемо негативной. "Участники рынка - представители торговых компаний, производители, эксперты, в своих первых оценках высказывают неверие в возможность принятия этого проекта, несмотря на то, что он является плодом творчества депутатов от парламентского большинства, ввиду его очевидного несоответствия Конституции Украины, антимонопольному законодательству, Хозяйственному кодексу и ряду других законов Украины» - говорится в заявлении, размещенном на сайте Украинской аграрной конфедерации. По мнению участников рынка, если законопроект будет принят, это приведет к монополизации зерновой торговли в Украине для целей экспорта. При том, что экспорт формировал и будет формировать половину платёжеспособного спроса по зерну, 80 процентов – по подсолнечному маслу.

   СПРАВКА

   Постановлением от 26 января Кабинет Министров утвердил перечень объектов государственного ценового регулирования на 2011/2012 маркетинговый год.

   Согласно утвержденному перечню, объектами государственного ценового регулирования на 2011/2012 маркетинговый год установлены пшеница твердая и мягкая, меслин (смесь пшеницы и ржи), рожь яровая и озимая, ячмень, мука пшеничная и ржаная, а также гречка. Маркетинговым периодом для всех этих культур является июль 2011-июнь 2012 годов.
Объектом ценового регулирования также утверждена кукуруза (на октябрь 2010-июнь 2011) и свекловичный сахар-песок (на сентябрь 2010-август 2011).

   Кроме того, правительство приняло решение внести в перечень объектов государственного ценового регулирования на период апрель-декабрь 2011 года сухое молоко, а с 20 февраля до конца года - сливочное масло.

   В 2010/2011 маркетинговом году объектами государственного ценового регулирования являются пшеница, рожь, мука пшеничная и ржаная, сахар-песок свекловичный и кукуруза, а также сухое молоко и сливочное масло.

   Автор: Анна Ковальчук

Газета "Дело"

Анекдот из Интернет

- Зайка, тебе не кажется, что ты немного поправилась?
- Котик, тебе не кажется, что ты много говоришь?

Афоризм

Самые упорные-цены: они постоянно ползут вверх.

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное