Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Custody Sales & Relationship manager



Custody Sales & Relationship manager
2011-04-18 09:28

Вакансия компании: UniCredit Bank
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан


Main responsibilities:
 
  • Day-to-day Management of assigned Clients portfolios
  • Retain 100% of strategic client base assigned
  • Visiting client and receiving Due Diligence calls from Head Office
  • Develop Call Plan for each TOP client
  • Support for Request for Proposal (RFPs) and Creation
  • Uncover and refer new sales opportunities
  • Develop relationships across internal network towards resolving client issues and satisfying client requirements
  • Facilitate non standard service negotiations
  • Conclusion of Service Level Agreements (SLAs) and ensure that SLA standards are fulfilled
  • Coordinate resolution to non standard service issues
  • Interface between Client and Operations
  • Manage operational efficiencies (accuracy, timeliness, responsiveness).
  • Communicate client needs to appropriate Executive level and other relative departments
  • Prepare basic Service/Product Proposals
  • Newsflashes distribution – shared with GRMs
 
Requirements:
 
  • Higher financial education
  • More than 2-3 years relevant experience with a Custody or Depository in the similar position
  • Full understanding of custody/depository business
  • Excellent communication skills
  • Well developed computer skills
  • FFSM license preferably 4.0. (custody)
  • Fluent English - obligatory.


Руководитель/менеджер клиентской службы
2011-04-18 12:39
Вакансия компании: MDC
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Обязанности:

  • Поиск и привлечение крупных корпоративных клиентов на обслуживание в инвестиционной компании - брокерские и депозитарные услуги, ДУ, инвестиционный банкинг, инвестирование в фонды, финансовый консалтинг.
  • Подготовка бизнес-планов, стратегии развития клиентского направления в компании.
  • Организация встреч и проведение переговоров на уровне первых лиц корпораций и компаний по условиям сотрудничества.

 

Требования:

  • Навыки продаж брокерских услуг и ДУ - как преимущество.
  • Значимый опыт работы в финансово-инвестиционной сфере, умение предлагать мультипродукт.
  • Наличие собственного клиентского портфеля и связей в деловых кругах – обязательно.
  • Ориентация в современном российском бизнесе, широкий круг знаний по основным отраслям экономики.
  • Отличные навыки проведения переговоров.
  • Высшее образование.
  • Разговорный английский язык – как преимущество.
  • Личностные качества: проактивность, нацеленность на результат, стрессоустойчивость, дипломатичность, коммуникабельность.
  • Презентабельная внешность.

 

Условия:

  • Достойный уровень материального вознаграждения (оклад + % от сделок).
  • ДМС.
  • Офис в центре.


Руководитель/менеджер клиентской службы
2011-04-18 12:39
Вакансия компании: MDC
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Обязанности:

  • Поиск и привлечение крупных корпоративных клиентов на обслуживание в инвестиционной компании - брокерские и депозитарные услуги, ДУ, инвестиционный банкинг, инвестирование в фонды, финансовый консалтинг.
  • Подготовка бизнес-планов, стратегии развития клиентского направления в компании.
  • Организация встреч и проведение переговоров на уровне первых лиц корпораций и компаний по условиям сотрудничества.

Требования:

  • Навыки продаж брокерских услуг и ДУ - как преимущество.
  • Значимый опыт работы в финансово-инвестиционной сфере, умение предлагать мультипродукт.
  • Наличие собственного клиентского портфеля и связей в деловых кругах – обязательно.
  • Ориентация в современном российском бизнесе, широкий круг знаний по основным отраслям экономики.
  • Отличные навыки проведения переговоров.
  • Высшее образование.
  • Разговорный английский язык – как преимущество.
  • Личностные качества: проактивность, нацеленность на результат, стрессоустойчивость, дипломатичность, коммуникабельность.
  • Презентабельная внешность.

Условия:

  • Достойный уровень материального вознаграждения (оклад + % от сделок).
  • ДМС.
  • Офис в центре.


Заместитель управляющего Дополнительным офисом
2011-04-18 22:46
Вакансия компании: Орловский Социальный банк, ОАО
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Требования:

  • Управленческие навыки, лидерство.
  • Опыт работы в банке от 2-3 лет.
  • Знание положений, инструкций ЦБ, Федеральных законов и др. нормативных документов по банковской деятельности.
  •  Приветствуются наработки в области автокредитов, ипотеки.
  • Высшее образование.

Обязанности:

  • Руководство операционной деятельностью коллектива по всем продуктам и операциям.
  • Взаимодействие с подразделениями Банка по регламенту деятельности Дополнительного офиса.
  • Планирование, управление, контроль деятельности операционных, кассовых сотрудников в рамках внутренних нормативных документов банка, федеральных законов РФ, инструкций ЦБ, в т.ч. по вопросам противодействия легализации.
  • Обучение подчиненных.
  • Совершенствование стандартов качества услуг и операционных показателей, сокращение издержек.  
  • Формирование управленческой отчетности.
  • Участие в разработке программ по привлечению корпоративных клиентов.

Условия:

  • Оформление по ТК РФ, работа в активном развивающемся банке.
  • Место работы м. Чистые пруды.
  • Прогрессивная система оплаты, оклад + бонус.
  • Уровень дохода обсуждается в индивидуальном порядке


Helpdesk Specialist (ATM)
2011-04-18 23:09
Вакансия компании: ДИБОЛД СЕЛФ-СЕРВИС ,ООО
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

POSITION SUMMARY:

  • Performs user, operational, and technical support via telephone, email, internet, and intranet, for Diebold associates, CIT staff and external customers. Shift work may be required.
  • Serves as an escalation point for other help desk associates and special customer needs.

 

ORGANIZATIONAL RELATIONSHIPS:

  • Works extensively with other service and software support associates, Diebold customers and Diebold associates.
  • Reporting directly to ATM helpdesk Manager.

 

SCOPE OF RESPONSIBILITY:

  • Technical monitoring of ATMs.
  • Technical support for Diebold associates and all Diebold suppliers.
  • Interface with customer, service organization, CIT and Professional Service teams and other organizations as needed – single point of contact.

 

ESSENTIAL FUNCTIONS:

  • Processing all MONITORING documented tickets accordingly to procedure (incl. FTFs, dispatching and closure of TTs).
  • Maintenance of SLA and internal driven KPI’s targets with particular focus on:

- ATMs availability;

- Correct assignment of MONITORING TTs

- Maintenance of Response time/Fix Time compliance

  • Monitoring resolution progress for TT maintained by DBD and 3rd Party Support Groups.

  • Hierarchical escalation as per escalation procedures in case service staff cannot organize onsite visit in agreed timeframes.

  • Assessment and management of CUSTOMER complaints in regards to service performance.
  • Arranging appointments with service engineer CIT companies.
  • Sending escalation to local country contacts as defined by the escalation procedures
  • Sending escalation to CIT Management when the CIT staff  is not able/willing to travel on site to meet with the dispatched technician
  • Documenting all the information related to a TT in the local call mgmt system
  • Collecting hardcopy worksheets according to given deadlines, verify them, investigate histories of missing worksheets
  • Collecting traces and other files on demand PS team or in case of SW incidents
  • Defining advertising campaigns and all other software distribution actions.
  • Controlling DES Keys replacing process
  • Cooperation with cash management team to synchronize cash replacement with other onsite visits.

 

SPECIAL KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES: 

  • MONITORING ATM Monitoring System usage.
  • ASD Remote ATM control usage.
  • ATM HW & SW components general knowledge.
  • ATM FLM/SLM activities general knowledge.
  • Cash Management/CIT activities general knowledge.
  • Multi-group support coordination ability.
  • Customer Care abilities.
  • Time Management for Incidents resolution.

 



Helpdesk Specialist (ATM)
2011-04-18 23:09
Вакансия компании: ДИБОЛД СЕЛФ-СЕРВИС ,ООО
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

POSITION SUMMARY:

  • Performs user, operational, and technical support via telephone, email, internet, and intranet, for Diebold associates, CIT staff and external customers. Shift work may be required.
  • Serves as an escalation point for other help desk associates and special customer needs.

ORGANIZATIONAL RELATIONSHIPS:

  • Works extensively with other service and software support associates, Diebold customers and Diebold associates.
  • Reporting directly to ATM helpdesk Manager.

SCOPE OF RESPONSIBILITY:

  • Technical monitoring of ATMs.
  • Technical support for Diebold associates and all Diebold suppliers.
  • Interface with customer, service organization, CIT and Professional Service teams and other organizations as needed – single point of contact.

ESSENTIAL FUNCTIONS:

  • Processing all MONITORING documented tickets accordingly to procedure (incl. FTFs, dispatching and closure of TTs).
  • Maintenance of SLA and internal driven KPI’s targets with particular focus on:
    • - ATMs availability;
    • - Correct assignment of MONITORING TTs
    • - Maintenance of Response time/Fix Time compliance
  • Monitoring resolution progress for TT maintained by DBD and 3rd Party Support Groups.Hierarchical escalation as per escalation procedures in case service staff cannot organize onsite visit in agreed timeframes.

  • Assessment and management of CUSTOMER complaints in regards to service performance.

  • Arranging appointments with service engineer CIT companies.
  • Sending escalation to local country contacts as defined by the escalation procedures
  • Sending escalation to CIT Management when the CIT staff  is not able/willing to travel on site to meet with the dispatched technician
  • Documenting all the information related to a TT in the local call mgmt system
  • Collecting hardcopy worksheets according to given deadlines, verify them, investigate histories of missing worksheets
  • Collecting traces and other files on demand PS team or in case of SW incidents
  • Defining advertising campaigns and all other software distribution actions.
  • Controlling DES Keys replacing process
  • Cooperation with cash management team to synchronize cash replacement with other onsite visits.

SPECIAL KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES: 

  • MONITORING ATM Monitoring System usage.
  • ASD Remote ATM control usage.
  • ATM HW & SW components general knowledge.
  • ATM FLM/SLM activities general knowledge.
  • Cash Management/CIT activities general knowledge.
  • Multi-group support coordination ability.
  • Customer Care abilities.
  • Time Management for Incidents resolution.


Senior financial analyst / Manager
2011-04-19 09:05
Вакансия компании: GE Money Bank
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Financial planning and analysis unit

Finance department


CJSC “GE Money Bank” Russia is a unit of GE Money, which is one of the leading global providers of financial service and a part of General Electric Company.  We are proud that over 130 million people in 55 countries around the world trust us. In 2007 GE Money Bank was nominated “The Best Russian Consumers Bank 2007” by “Financial Russia” for driving “Responsible Lending” program.

What you can gain:

  • Team of professionals and experts; manager quality of the highest international standards
  • Perspectives for professional and personal growth, career development; frequent opportunities to work on innovative, leading-edge projects
  • Working in a well-known company, which is a great employer with established corporate culture
  • Opportunity to use working English extensively
  • Extended compensation & benefit package
  • Location in the city center (Paveletskaya)

Responsibilities:

  • Monthly / Quarterly management reporting;
  • Monitoring key performance indicators for Consumer business, providing variance analysis and writing comments;
  • Monthly product P&L, BS estimation;
  • Designing financial models;
  • Executing ad-hoc requests from management / HQ;
  • Preparing presentations in PowerPoint for the HQ/ country management;
  • Participating in regular planning sessions: data gathering, validation of results;
  • Cooperating with other departments, participating in cross-functional projects;
  • Monthly/ Quarterly closing in HQ financial systems

Requirements:

  • University degree (Finance; Economics; Management);
  • At least 2 years working experience in Financial department (Controlling department/ Planning and analysis/ Management reporting);
  • IFRS / GAAP knowledge;
  • Strong understanding of Bank’s P&L and BS as well as key product features;
  • Experience in financial planning and management reporting;
  • Good communication and presentation skills;
  • Strong analytical skills;
  • Responsibility, self-sufficiency, self-control;
  • English language: upper-intermediate level.

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное