Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Flex-разработчик



Flex-разработчик
2011-07-12 18:12

Вакансия компании: Велком
Создана:
Регион: Минск
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Компания "Велком" приглашает на постоянную  работу Flex-разработчика.


Требования:

  • Понимание принципов ООП
  • Владение ActionScript 1.5 и выше
  • Владение XML, HTML, XSLT, CSS
  • Опыт работы с Flex IDE (FlexBuilder, IDEA и т.п.)
  • Владение принципами организации реляционных баз данных
  • Опыт работы с РСУБД (Oracle PL/SQL (желательно), MS Access, MS SQL Server); написание хранимых процедур, триггеров и т.п.
  • Знания в области разработки web-интерфейсов
  • Опыт разработки полного цикла задачи – от постановки до сопровождения
  • Опыт использования систем контроля версий и систем контроля ошибок
  • Умение работать в команде
  • Способность разбираться, использовать и совершенствовать чужой код
  • Технический английский


Условия:

  • График работы понедельник – пятница: с 8.30 до 17.30
  • Стабильная заработная плата
  • Приобретение ценного  опыта работы в команде и общения с клиентами
  • Участие в различных семинарах и тренингах, основанных на передовых системах обучения
  • Социальный пакет сотрудника  Компании “Velcom”!!! 

высылайте, пожалуйста, подробное резюме. Спасибо!



Руководитель технического подразделения
2011-07-13 12:13
Вакансия компании: It-life
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 50 000  руб.
Обязанности: 
- управление и организация работы группы технических специалистов.
- консультирование инженеров по техническим вопросам.
- решение технический заявок.
- выезды к клиентам.

Требования:
- хорошее знание Windows Server, Exchange, ISA Server.
- уверенное знание 1С.
- умение настраивать офисные телефонные станции.
- умение работать с Linux платформами приветствуется.



Руководитель технического подразделения
2011-07-13 12:13
Вакансия компании: It-life
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 50 000  руб.

Обязанности: 

  • управление и организация работы группы технических специалистов.
  • консультирование инженеров по техническим вопросам.
  • решение технический заявок.
  • выезды к клиентам.
 
Требования:
  • хорошее знание Windows Server, Exchange, ISA Server.
  • уверенное знание 1С.
  • умение настраивать офисные телефонные станции.
  • умение работать с Linux платформами приветствуется.
     


Программист C#
2011-07-13 13:56
Вакансия компании: Фораком
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 40 000  до 80 000  руб.

Обязанности:

  • Разработка программного обеспечения по требованиям заказчика (C# + MS SQL)

Требования:

  • Высшее образование;
  • Языки программирования: C#, T-SQL;
  • Опыт анализа и проектирования программных решений;
  • Опыт работы с проектной и программной документацией (в т.ч. составления);
  • Знание и умение применять средства коллективной работы, умение читать и понимать чужой код;
  • Английский язык;
  • Net Framework 3.5., WPF;
  • Знание баз данных на уровне DBA, умение проектировать базы данных, умение оптимизировать запросы;

Условия:

  • График работы 5/2 ;
  • Время работы с 10:00 до 19:00;

Личные качества:

  • Обязательность, аккуратность, способность планировать свое время, коммуникабельность;


Support Engineer - Project Server
2011-07-13 14:22
Вакансия компании: MICROSOFT Corporation
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Role Purpose:

The successful candidate will work within a team of support engineers focused on resolving our Premier and Partner customer’s technical issues.  This requires scoping the customer’s expectations and collaborating with others to meet those expectations in the shortest possible time. This includes providing customers with reliable technical solutions and a consistently exceptional service experience. This involves reactive remote support, working with and collaborating with EMEA colleagues.


The successful candidate will work in a team with engineers based in Russian Federation and will support mainly Russian speaking customers within CEE region.


Key Success Criteria:

  • Ability to delight customers, contribution to team customer satisfaction goals.
  • Demonstrated aptitude for learning new technologies and problem solving.
  • Excellent Team player.
  • Strong ownership of customer issues.
  • Realise personal accountability within team.
  • Ability to take responsibility and react effectively.

Knowledge, Skills and Experience:

 

  • Higher education.
  • Excellent written and spoken English.
  • Ability to manage customer communication on the phone or through email.
  • Good communication skills in international environment:
  • Customer focused;
  • Great team player and sharing of best practice;
  • Able to work well under pressure and meet commitments and willing to take on big challenges.

 

Technical / Functional Skills:

 

  • Essential Experience;
  • Enterprise Project Management (Microsoft Project Portfolio Server 2007, Microsoft Office Project Server 2003/2007, Microsoft Office Project Professional 2003/2007);
  • Windows SharePoint Services version 2 and version 3, Microsoft SharePoint Portal Server 2003 and MOSS2007;
  • Operating system (Windows XP, 2003, 2008; NLB, DNS, Networking, Domain – MCSE2000/2003/2008);
  • Database know how (MS SQL2000/SQL2005/SQL2008; Analysis Services 2000/2005/2008, MSDE, WMSDE);
  • Web Server (IIS5/IIS6/IIS7);
  • Knowledge of the PSI/PDS, Scripting with VB/VBA;
  • Programming skills e.g. C#; ASP.NET or other programming background would an beneficial extra qualification;
  • Client Software (MS Office 2003; MS Office 2007).


Support Engineer - Project Server
2011-07-13 14:22
Вакансия компании: MICROSOFT Corporation
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Role Purpose:

The successful candidate will work within a team of support engineers focused on resolving our Premier and Partner customer’s technical issues.  This requires scoping the customer’s expectations and collaborating with others to meet those expectations in the shortest possible time. This includes providing customers with reliable technical solutions and a consistently exceptional service experience. This involves reactive remote support, working with and collaborating with EMEA colleagues.


The successful candidate will work in a team with engineers based in Russian Federation and will support mainly Russian speaking customers within CEE region.


Key Success Criteria:

  • Ability to delight customers, contribution to team customer satisfaction goals.
  • Demonstrated aptitude for learning new technologies and problem solving.
  • Excellent Team player.
  • Strong ownership of customer issues.
  • Realise personal accountability within team.
  • Ability to take responsibility and react effectively.

Knowledge, Skills and Experience:

  • Higher education.
  • Excellent written and spoken English.
  • Ability to manage customer communication on the phone or through email.
  • Good communication skills in international environment.
  • Customer focused.
  • Great team player and sharing of best practice.
  • Able to work well under pressure and meet commitments and willing to take on big challenges.

Technical / Functional Skills:

  • Essential Experience.
  • Enterprise Project Management (Microsoft Project Portfolio Server 2007, Microsoft Office Project Server 2003/2007, Microsoft Office Project Professional 2003/2007).
  • Windows SharePoint Services version 2 and version 3, Microsoft SharePoint Portal Server 2003 and MOSS2007.
  • Operating system (Windows XP, 2003, 2008; NLB, DNS, Networking, Domain – MCSE2000/2003/2008).
  • Database know how (MS SQL2000/SQL2005/SQL2008; Analysis Services 2000/2005/2008, MSDE, WMSDE);
  • Web Server (IIS5/IIS6/IIS7).
  • Knowledge of the PSI/PDS, Scripting with VB/VBA.
  • Programming skills e.g. C#; ASP.NET or other programming background would an beneficial extra qualification.
  • Client Software (MS Office 2003; MS Office 2007).


Support Engineer - Platform
2011-07-13 14:23
Вакансия компании: MICROSOFT Corporation
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Role Purpose

The successful candidate will work within a team of support engineers focused on resolving our Premier and Partner customer’s technical issues.  This requires scoping the customer’s expectations and collaborating with others to meet those expectations in the shortest possible time. This includes providing customers with reliable technical solutions and a consistently exceptional service experience. This involves reactive remote support, working with and collaborating with EMEA colleagues.

The successful candidate will work in a team with engineers based in Russian Federation and will support mainly Russian speaking customers within CEE region.

We’re considering female/male candidates who want to work at Microsoft and develop career in international customer support environment.


Key Success Criteria:

·        Ability to delight customers, contribution to team customer satisfaction goals

·        Excellent Team player

·        Strong ownership of customer issues

·        Realise personal accountability within team

·        Ability to take responsibility and react effectively


Knowledge, Skills and Experience:

·        Higher education

·        Excellent written and spoken English

·        Ability to manage customer communication on the phone or through email

·        Good communication skills in international environment

·        Customer focused

·        Great team player and sharing of best practice

·        Able to work well under pressure and meet commitments


 Technical / Functional Skills

·        Benefit is to have technical overview of Microsoft operatin systems

·        Windows Core operation system (domains and networking is plus)


Desirable:

·        MCSE/MCPs, vendor qualifications, professional qualifications is advantage

·        Most important is the willingness to gain new skills and learn further



Support еngineer (Platform)
2011-07-13 14:23
Вакансия компании: MICROSOFT Corporation
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Role Purpose:

  • The successful candidate will work within a team of support engineers focused on resolving our Premier and Partner customer’s technical issues.  This requires scoping the customer’s expectations and collaborating with others to meet those expectations in the shortest possible time. This includes providing customers with reliable technical solutions and a consistently exceptional service experience. This involves reactive remote support, working with and collaborating with EMEA colleagues.
  • The successful candidate will work in a team with engineers based in Russian Federation and will support mainly Russian speaking customers within CEE region.
  • We’re considering female/male candidates who want to work at Microsoft and develop career in international customer support environment.

Key Success Criteria:

  • Ability to delight customers, contribution to team customer satisfaction goals
  • Excellent Team player
  • Strong ownership of customer issues
  • Realise personal accountability within team
  • Ability to take responsibility and react effectively

Knowledge, Skills and Experience:

  • Higher education
  • Excellent written and spoken English
  • Ability to manage customer communication on the phone or through email
  • Good communication skills in international environment
  • Customer focused
  • Great team player and sharing of best practice
  • Able to work well under pressure and meet commitments

 Technical / Functional Skills:

  • Benefit is to have technical overview of Microsoft operatin systems
  • Windows Core operation system (domains and networking is plus)

Desirable:

  • MCSE/MCPs, vendor qualifications, professional qualifications is advantage
  • Most important is the willingness to gain new skills and learn further


Support Engineer - Platform
2011-07-13 14:24
Вакансия компании: MICROSOFT Corporation
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Role Purpose

The successful candidate will work within a team of support engineers focused on resolving our Premier and Partner customer’s technical issues.  This requires scoping the customer’s expectations and collaborating with others to meet those expectations in the shortest possible time. This includes providing customers with reliable technical solutions and a consistently exceptional service experience. This involves reactive remote support, working with and collaborating with EMEA colleagues.

The successful candidate will work in a team with engineers based in Russian Federation and will support mainly Russian speaking customers within CEE region.

We’re considering female/male candidates who want to work at Microsoft and develop career in international customer support environment.


Key Success Criteria:

·        Ability to delight customers, contribution to team customer satisfaction goals

·        Excellent Team player

·        Strong ownership of customer issues

·        Realise personal accountability within team

·        Ability to take responsibility and react effectively


Knowledge, Skills and Experience:

·        Higher education

·        Excellent written and spoken English

·        Ability to manage customer communication on the phone or through email

·        Good communication skills in international environment

·        Customer focused

·        Great team player and sharing of best practice

·        Able to work well under pressure and meet commitments


 Technical / Functional Skills

·        Benefit is to have technical overview of Microsoft operatin systems

·        Windows Core operation system (domains and networking is plus)


Desirable:

·        MCSE/MCPs, vendor qualifications, professional qualifications is advantage

·        Most important is the willingness to gain new skills and learn further



Support Engineer - Platform
2011-07-13 14:24
Вакансия компании: MICROSOFT Corporation
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Role Purpose

The successful candidate will work within a team of support engineers focused on resolving our Premier and Partner customer’s technical issues.  This requires scoping the customer’s expectations and collaborating with others to meet those expectations in the shortest possible time. This includes providing customers with reliable technical solutions and a consistently exceptional service experience. This involves reactive remote support, working with and collaborating with EMEA colleagues.

The successful candidate will work in a team with engineers based in Russian Federation and will support mainly Russian speaking customers within CEE region.

We’re considering female/male candidates who want to work at Microsoft and develop career in international customer support environment.

Key Success Criteria:

·        Ability to delight customers, contribution to team customer satisfaction goals

·        Excellent Team player

·        Strong ownership of customer issues

·        Realise personal accountability within team

·        Ability to take responsibility and react effectively


Knowledge, Skills and Experience:

·        Higher education

·        Excellent written and spoken English

·        Ability to manage customer communication on the phone or through email

·        Good communication skills in international environment

·        Customer focused

·        Great team player and sharing of best practice

·        Able to work well under pressure and meet commitments


 Technical / Functional Skills

·        Benefit is to have technical overview of Microsoft operatin systems

·        Windows Core operation system (domains and networking is plus)


Desirable:

·        MCSE/MCPs, vendor qualifications, professional qualifications is advantage

·        Most important is the willingness to gain new skills and learn further



Начинающий системный администратор
2011-07-13 15:13
Вакансия компании: Лагуна, ООО
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 20 000  до 20 000  руб.

Начинающий системный администратор.

Хотим видеть человека с хорошими руками и желающим(!) получить новые знания в разных областях. Требуются минимальные навыки веб-дизайна, и общее понимания функционирования компьютеров.


Обязанности:

  • Поддержка текущего парка компьютеров.
  • Обновление ПО, подключение компьютеров и устройств в сеть.
  • Поиск неисправностей в работе сети.
  • Разработка сайта для новых направлений и проектов (минимальный пхп-кодинг, разрезать шаблон. Если дизайнерские навыки - отлично).
  • Набивка контента на сайты.

Требования:

  • Мужчина, возраст от 22 до 30 лет;
  • Быстрая обучаемость.
  • Пунктуальность
  • Дисциплинированность

Условия:

  • График работы: 5/2 с 10:00 до 19:00
  • Работа рядом с метро (2 минуты)
  • Оформление по ТК РФ
  • Испытательный срок - 1 месяц. На этот срок такая же зарплата.
  • Сеть - три узла, несколько километров витой пары, оптика. Активка - cisco. компьютеры, видеонаблюдение.


Инженер-программист
2011-07-13 17:59
Вакансия компании: Мобильные ТелеСистемы (МТС), Беларусь
Создана:
Регион: Минск
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 2 300 000  бел.руб.

Обязанности:


  • Мониторинг программного обеспечения системы расчётов;
  • Устранение сбоев и эксплуатация программного обеспечения, регламентные работы;
  • Работа с базами данных ORACLE.


Требования:


  • Высшее образование;
  • Профессиональный пользователь ПК;
  • Знание ОС на базе Windows NT на уровне администратора. Опыт программирования. Желательно: язык запросов SQL, языки программирования С++, Delphi. Администрирование ORACLE.
  • Умение работать в команде, ответственность, обучаемость.


Условия:


  • График работы — посменные дежурства (день/ночь; 2 через 2);
  • Ежеквартальная и годовая премия по результатам работы;
  • Медицинская страховка, социальный пакет.


Системный администратор / инженер
2011-07-14 09:45
Вакансия компании: It-life
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 30 000  руб.

Обязанности: 

  • техническая поддержка ИТ инфраструктуры компании
  • хорошее знание MS Windows XP/Vista/7, MS Office 2003/2007/2010
  • установка/настройка офисного оборудования и программного обеспечения
  • основы построения и организации сетей.
  • базовое знание Windows Server 2000\2003\2008.
Условия:
  • оформление по трудовому кодексу
  • оплата телефона
  • оплата проезда
  • преимущественно разъездная работа
  • оплата сдачи профессиональных экзаменов/обучение

 

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное