Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Специалист по работе с клиентами



Специалист по работе с клиентами
2011-04-27 22:18

Вакансия компании: ЛинкСтрим
Создана:
Регион: Минск
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 420  USD

Обязанности:

  • Прием входящих звонков и писем от клиентов.
  • Информирование клиентов об услугах и ценах компании, технические консультации (всему научим).
  • Прием и оформление заказов.


Требования:

  • Знание английского языка на уровне intermediate.
  • Коммуникабельность, стрессоустойчивость, позитивное мышление, ответственность, четкая дикция, правильное произношение.
  • Минимум незаконченное высшее образование (3 курс и выше).
  • Возможность работать по графику, частично приходящемуся на вечернее время, выходные и праздники.


Условия:

  • Гибкий график работы, не исключающий как полную, так и частичную занятость (студенты, добро пожаловать).
  • Уютный офис в центре Минска, молодой и дружелюбный коллектив, динамично развивающаяся мультинациональная компания.
  • Высокая заработная плата (сдельная оплата из расчета 2.5 уе в час, не считая зависящих от качества работы премиальных).
  • Испытательный срок, один месяц.
  • Официальное оформление, полностью белая, начисляемая на карточку, зарплата.


Менеджер по продажам
2011-04-28 12:27
Вакансия компании: СИСТЕМНЫЕ РЕШЕНИЯ, ООО
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 30 000  до 90 000  руб.

Обязанности:

  • Активный поиск и привлечение потенциальных клиентов
  • Ведение переговоров на уровне первых лиц компании
  • Формирование коммерческих предложений и проведений презентаций
  • Ведение клиентской базы

Требования:

  • Пунктуальность, стрессоустойчивость, активная жизненная позиция
  • Готовность работать в команде.

Условия:

  • Пятидневная рабочая неделя (пн-четв)с 9:30 до 18:00, пятница – с 9:30 до 17:00
  • Работа в офисе (м. Владыкино,оформление по ТК, оплачиваемые отпускные, хороший офис, тренинги по техникам продаж, бесплатное обучение).
  • Фиксированный оклад (19 000 рублей) + проценты с продаж (Средний доход от 30 000 - 90 000 рублей)

Примечание: наша Компания динамично развивается, открываются новые направления, отделы, поэтому мы всегда рады талантливым менеджерам. Главное - амбициозность, желание продавать и зарабатывать, остальному научим!

Системный администратор
2011-04-28 14:06
Вакансия компании: Searchinform
Создана:
Регион: Минск
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Компании требуется системный администратор

 

Должностные обязанности:

  • поддержка пользователей, поддержка парка машин (около 50) включая сервера;
  • постоянное изучение и внедрение новых технологий;
  • выполнение поручений главного системного администратора.

Ждем от кандидата:

  • опыт работы с OS Windows 2k/ XP/Vista/7/2008;
  • знание TCP/ IP(понимание принципов работы протоколов стека TCP/ IP);
  • знание стандартных средств и методов диагностики сетевых соединений;
  • учёт техники;
  • индивидуальная работа с пользователями.

Дополнительные требования:

  • опыт работы с AD (домены, сайты, групповые политики);
  • с серверными продуктами Microsoft ( Windows2003/2008, Exchange2003/2007, ISA2004/2006);
  • навык обращения с сетевым оборудованием (управляемые коммутаторы, маршрутизаторы  Cisco, 3Com, HP и пр.);
  • опыт работы с проводной телефонией (АТС LG), а также с IP телефонией (Asterisk).
  • ориентация в NIX подобных OS.

Предлагаем:

  • работу в динамично развивающейся IT компании, применяющей передовые технологи в  повседневной деятельности;
  • оборудованное комфортабельное рабочее место;
  • нормированный раб. день;
  • соц. пакет + оплата корпоративных мероприятий;
  • полный курс обучения на период испыт. срока;
  • условия для материального и проф. роста.


Специалист отдела развития и эксплуатации информационных систем
2011-04-28 16:48
Вакансия компании: Ростикс-KFC
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Требования:

  • Отличное знание ПО Microsoft (SQL Server 2005-2008,MS Visio, MS Office)
  • Уверенное знание SQL (PL-SQL, T-SQL) для проведения доработок
  • Обязательно знание и опыт работы с DTS, SSIS
  • Знание технологий .NET обязательно (опыт разработки от 2 лет)
  • Знание BI – систем и опыт участия в проектах внедрения BI – систем
  • Знание ERP– систем и опыт участия в проектах внедрения ERP – систем (преимущество)
  • Высшее экономическое или техническое образование
  • Владение английским языком на уровне Intermediate (технический английский)

Обязанности:

  • Разработка и внедрение новых программных решений
  • Взаимодействие с внешними компаниями, обеспечение высокого качества услуг
  • Участие в проведении обследований и координация разработки технических заданий
  • Обучение пользователей, поддержка тестирования и сдача системы в эксплуатацию
  • Техническая поддержка (Инсталляции ПО и т.д.)
  • Ведение проектной документации
  • Презентация и демонстрация различных программных решений (внутри компании)

Условия:

  • Высокая заработная плата по результатам интервью
  • ДМС, компенсация питания, страхование от несчастных случаев, спорт
  • Офис: м. Войковская (1 мин)


Help Desk & Call Center Manager
2011-04-28 17:26
Вакансия компании: ДИБОЛД СЕЛФ-СЕРВИС ,ООО
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

POSITION SUMMARY:

  • Job purpose of Help Desk & Call Center Manager is to develop, lead, and motivate 2 teams of Helpdesk and Call Center associates to deliver excellent technical/non-technical support with outstanding customer service, satisfaction, and timeliness.
  • Serves as an escalation point for other Helpdesk Team and special customer needs.
  • Develop, plan, manage and coordinate all call-centre activities to meet agreed customer service level agreements (internal and external) customers.
  • Ensure call centre subordinates are trained to meet the day to day requirements of the job.
  • Prepare monthly management reports advise and implement best practice for effective use of allocated call management resources.

 

ESSENTIAL FUNCTIONS: 

  • Operational Management and control over ATM Helpdesk activities.
  • Acting as Incident Manager for ATM network reported Incidents.
  • Managing Major Business Impact Incidents resolution.
  • Coordinating Problem resolution for Major Business Impact Incidents.
  • Maintenance of SLA and internal driven KPI targets.
  • Assurance that skill set and training for ATM Helpdesk are maintained.
  • ATM Helpdesk and all involved parties follow the procedure.
  • Operational, periodical, and on-demand control of procedure utilization and performance.
  • Review of exemplary sample TTs and specifically chosen TTs to identify potential performance or knowledge issues.
  • Manage all call centre related activities.
  • Develop and provide call centre management reports include statistics.
  • Ensures call centre adequately resourced to be business efficient & effective.
  • Receive and record service requests (normally by telephone and email) from customers.
  • Develop and disseminate the documents needed to function.
  • Ensure effective communication with other departments of the company and with customers, involved in processes.
  • Ensuring quality performance in the tasks of Call Receiver / Call Dispatch.
  • Inform the higher hierarchical levels of problems that could diminish the quality of services provided.
  • Identify and report any opportunity to improve the quality of the services.
  • Managing, supervising, and coordinating the activities of call center professionals.
  • Liaising with team leaders, third parties (subcontractors) and operatives to collect the information and resolving issues.
  • Planning and supervising changes and managing the daily operations of call centre.
  • Implements and reviews call center policies and procedures.
  • Monitoring random inbound calls to improve the quality, minimizing errors and tracking operative performance.
  • Motivating, coaching, and retaining staff.
  • Handling the most complicated customer inquiries or complaints.
  • Reviewing the staff’s performance, determining training needs and scheduling training sessions.

 

WHAT WE CAN OFFER:

  • Competitive salary and incentive plan.
  • Good social package.
  • Interesting and challenging work in fast-changing professional environment.

 



Help Desk & Call Center Manager
2011-04-28 17:26
Вакансия компании: ДИБОЛД СЕЛФ-СЕРВИС ,ООО
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

POSITION SUMMARY:

  • Job purpose of Help Desk & Call Center Manager is to develop, lead, and motivate 2 teams of Helpdesk and Call Center associates to deliver excellent technical/non-technical support with outstanding customer service, satisfaction, and timeliness.
  • Serves as an escalation point for other Helpdesk Team and special customer needs.
  • Develop, plan, manage and coordinate all call-centre activities to meet agreed customer service level agreements (internal and external) customers.
  • Ensure call centre subordinates are trained to meet the day to day requirements of the job.
  • Prepare monthly management reports advise and implement best practice for effective use of allocated call management resources.

ESSENTIAL FUNCTIONS: 

  • Operational Management and control over ATM Helpdesk activities.
  • Acting as Incident Manager for ATM network reported Incidents.
  • Managing Major Business Impact Incidents resolution.
  • Coordinating Problem resolution for Major Business Impact Incidents.
  • Maintenance of SLA and internal driven KPI targets.
  • Assurance that skill set and training for ATM Helpdesk are maintained.
  • ATM Helpdesk and all involved parties follow the procedure.
  • Operational, periodical, and on-demand control of procedure utilization and performance.
  • Review of exemplary sample TTs and specifically chosen TTs to identify potential performance or knowledge issues.
  • Manage all call centre related activities.
  • Develop and provide call centre management reports include statistics.
  • Ensures call centre adequately resourced to be business efficient & effective.
  • Receive and record service requests (normally by telephone and email) from customers.
  • Develop and disseminate the documents needed to function.
  • Ensure effective communication with other departments of the company and with customers, involved in processes.
  • Ensuring quality performance in the tasks of Call Receiver / Call Dispatch.
  • Inform the higher hierarchical levels of problems that could diminish the quality of services provided.
  • Identify and report any opportunity to improve the quality of the services.
  • Managing, supervising, and coordinating the activities of call center professionals.
  • Liaising with team leaders, third parties (subcontractors) and operatives to collect the information and resolving issues.
  • Planning and supervising changes and managing the daily operations of call centre.
  • Implements and reviews call center policies and procedures.
  • Monitoring random inbound calls to improve the quality, minimizing errors and tracking operative performance.
  • Motivating, coaching, and retaining staff.
  • Handling the most complicated customer inquiries or complaints.
  • Reviewing the staff’s performance, determining training needs and scheduling training sessions.

WHAT WE CAN OFFER:

  • Competitive salary and incentive plan.
  • Good social package.
  • Interesting and challenging work in fast-changing professional environment.


Администратор веб сайта
2011-04-28 17:37
Вакансия компании: Альфета Системс
Создана:
Регион: Минск
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан
Приглашаем на работу девушку для поддержки пользователей и администрирования англоязычных веб сайтов.

Требования:

    * разговорный, или по крайней мере, хороший письменный английский язык
    * базовые знания HTML, и желательно SQL
    * уверенное владение Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
    * усидчивость, спокойный характер, оптимизм
    * дисциплинированность

Обязанности:

    * поддержка пользователей по email и skype
    * создание отчетов о работе сайтов
    * анализ статистики - трафик, визиты, запросы
    * управление содержимым сайтов, при необходимости - наполнение контентом

График работы - с 10.00 до 19.00, 1 час обед.
Работа в офисе, 10 минут пешком от метро Пушкинская

О нас - ООО Альфета Системс основана в 2004 году и специализируется на разработке программного обеспечения для интернет.

Администратор веб сайта
2011-04-28 17:37
Вакансия компании: Альфета Системс
Создана:
Регион: Минск
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Приглашаем на работу девушку для поддержки пользователей и администрирования англоязычных веб сайтов.

Требования:

  • разговорный, или по крайней мере, хороший письменный английский язык
  • базовые знания HTML, и желательно SQL
  • уверенное владение Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  • усидчивость, спокойный характер, оптимизм
  • дисциплинированность


Обязанности:

  • поддержка пользователей по email и skype
  • создание отчетов о работе сайтов
  • анализ статистики - трафик, визиты, запросы
  • управление содержимым сайтов, при необходимости - наполнение контентом
     

Условия:

  • график работы - с 10.00 до 19.00, 1 час обед.
  • работа в офисе, 10 минут пешком от метро Пушкинская


О нас - ООО Альфета Системс основана в 2004 году и специализируется на разработке программного обеспечения для интернет.



Fanatical customer care engineer
2011-04-28 20:52
Вакансия компании: VisualSVN
Создана:
Регион: Санкт-Петербург
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан
VisualSVN is an independent software vendor specialising in Version Control Systems. VisualSVN products are trusted around the world by thousands of customers from public enterprise, SMB and government sectors (including more than a hundred companies in the Fortune Global 500).


Our success is based on our customers’ loyalty - thanks to them, our company has been profitable since day one. We continue to grow and as a part of our expansion we are looking for people who want long-term careers in customer service and technical support. If you are interested in such an opportunity, please consider joining us as a fanatical customer care engineer.

The successful applicant will become a technology expert in the area of modern version control systems, especially in Subversion. We want people who are prepared to learn hard and achieve a deep level of knowledge of Subversion technology within their first six months at VisualSVN. Although you will be guided by the core members of the VisualSVN Team, you will be expected to seek out the knowledge you need.

As a customer care engineer at VisualSVN you will be also:

  • Play the role of technology evangelist. On the pre-sales stage, you will not only help international customers with our online order processing system, but also advise customers on technical matters of VisualSVN products and Subversion itself.
  • Investigate any technical problems experienced by customers. At this point you will be faced with state-of-the-art development and network environments. You will also be challenged to reproduce the customer’s problem in a virtual sandbox.
  • Participate in the development process. Our goal is not only to provide the best customer care service; we are also constantly working to improve the quality of our products. This is a never-ending process and your responsibility will be to provide formal descriptions of identified technical problems, prepare reproduction scripts and conduct any other details about the overall experience of VisualSVN products.
  • Plan your work time. You should be organized enough to sort, prioritize, track and resolve many technical and pre-sales requests.


Assuming all the responsibilities listed above, only the top performers are suitable for this position.

We offer:

  • Employment package pursuant to the Labor Code of Russian Federation.
  • Comfortable office in the historical center of Saint-Petersburg.
  • Considerable opportunities for professional growth.


Great overall IT expertise, attention to detail and a passion to help others are the key prerequisites for this position. The highest level of service is one of the keys to our success and we are looking for fanatical customer care engineers. Feel free to apply if you are the one.


52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное