Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 20 000
до 45 000
руб.
Компания 1С: Бухучет и Торговля (БИТ) – крупнейшая среди фирм-франчайзи 1С ИТ-компания (более 40 офисов, свыше 3000 сотрудников) приглашает менеджера по продажам.
Если ты молод и амбициозен, хочешь развиваться в продажах, то это вакансия для тебя!
Обязанности: ∙ Активные продажи торгового оборудования и программного обеспечения ∙ Работа на выставках, участие в семинарах компании ∙ Организация встреч с клиентом на его территории, проведение презентаций ∙ Поддержка и развитие клиентской базы
Требования: ∙ Возраст от 20 до 30 лет ∙ Опыт работы в продажах приветствуется Условия: ∙ Офис м. Нагатинская; ∙ Оплата труда: до 40 000 (окладная часть + процент с продаж); ∙ Оформление по ТК РФ; ∙ Обучение, повышение квалификации за счет компании -семинары, вебинары, тренинги, возможность получения сертификатов; ∙ Перспективы профессионального и карьерного роста; ∙ Молодой дружный коллектив; ∙ Активная корпоративная жизнь; ∙ Занятия спортом за счет компании: волейбол, футбол, тренажерный зал, баскетбол, настольный теннис.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Responsibilities:
∙ To ensure correct documentation workflow. To track payments and budget.
∙ Coordination of works related with corporate web-site update/development: checking images, translations, creative solutions, close work with local and European digital agency
∙ Support in other Digital and CRM projects
∙ Performing other tasks given by direct or upper level managers.
Requirements:
∙ Graduate or last courses student
∙ Experience in marketing/advertising is preferable
∙ Word, Excel, Power Point
∙ Understanding of Russian financial documentation workflow
∙ Good communication skills (negotiations with other departments and agencies)
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 19 200
до 19 200
руб.
В крупную западную компанию (оптово-розничная торговля спортивными товарами ведущих европейских брендов SALOMON, ATOMIC, WILSON, SUUNTO, ARC'TERYX) приглашается
Секретарь на ресепшен
Требования:
·гражданство РФ
·неполное высшее образование/среднее-специальное
·возраст - от 18 до 25 лет
·уверенный пользователь ПК, Word, Excel
·английский язык (базовый уровень: звонки по телефону, встреча иностранных гостей)
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Minimum requirements:
· Advanced Korean (both oral and written skills close to native speaker).
· Upper Intermediate English (read and written skills).
· High technical competency in computers (hardware‚ software‚ network).
· Understanding of basic Customer service work peculiarities and procedures.
· Willing to work and develop in call center environment.
Nice to have:
· Other European languages (Spanish‚ Italian‚ French‚ Dutch, German)
· Advanced knowledge in *nix based systems.
· IT certifications (Microsoft‚ Cisco‚ etc.).
· Experience in working in Customer service‚ sales or other Customer focused businesses.
Responsibilities:
· Communication with Acronis inc. Customers over e mail‚ phone‚ and web chat.
· Resolution of Acronis products usage problems remotely over e mail‚ phone‚ and web chat.
· Remote assistance to Customers using Remote Desktop or WebEx.
· Working according to the department's staffing requirements based on volume forecast and determined by the department or sub department manager‚ including non-business hours and night shifts.
· Ensure the widespread adoption and high Customer satisfaction of Acronis software solutions and Customer service delivery‚ based on technologies and applications‚ by timely Customer calls and partner support.
· New product launch support.
· Issue verification.
· Identification of workarounds and subsequent communication to team members and knowledgebase manager.
· Work with development and QA to resolve the issue.
· Reporting back to the Customer during an expectable and agreed upon time frame.
· Ensure proper and in time leads are forwarded to sales department.
· Assisting Customers with solving sales related issues.
· Working with PM and Technical writers to introduce amendments into user guides.
· Working with product managers to identify new features for development.
· Fulfill IT security issues‚ follow corporate security standards and requirements.
· Provide service and support for corporate and home users and holding introductions to new users.
· Explain detailed technical aspects/solutions to Customers and partners (resellers).
· Help Customers identify their issues‚ needs and requirements.
Working conditions:
∙ Salary and schedule: interview defined
∙ The employee will be provided with a standard compensational package‚ which includes:
- 100% legal salary‚
- Prestigious medical insurance‚
- Free business lunches‚
- Free transportation or pick up during night working hours‚
- Privileged credit program‚
- Partial Fitness programs compensation‚
- Free educational programs and courses within the company,
- Team building events,
- Other projected compensation equivalents during contractual time
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 45 000
руб.
Minimum requirements:
· Advanced German (both oral and written skills close to native speaker).
· Upper Intermediate English (read and written skills).
· Keyboarding skills
· High technical competency in computers (hardware‚ software‚ network).
· Understanding of basic Customer service work peculiarities and procedures.
· Willing to work and develop in call center environment.
Nice to have:
· Other European languages (Spanish‚ Italian‚ French‚ Dutch)
· Advanced knowledge in *nix based systems.
· IT certifications (Microsoft‚ Cisco‚ etc.).
· Experience in working in Customer service‚ sales or other Customer focused businesses.
Responsibilities:
· Communication with Acronis inc. Customers over e mail‚ phone‚ and web chat.
· Resolution of Acronis products usage problems remotely over e mail‚ phone‚ and web chat.
· Remote assistance to Customers using Remote Desktop or WebEx.
· Working according to the department's staffing requirements based on volume forecast and determined by the department or sub department manager‚ including non-business hours and night shifts.
· Ensure the widespread adoption and high Customer satisfaction of Acronis software solutions and Customer service delivery‚ based on technologies and applications‚ by timely Customer calls and partner support.
· New product launch support.
· Issue verification.
· Identification of workarounds and subsequent communication to team members and knowledgebase manager.
· Work with development and QA to resolve the issue.
· Reporting back to the Customer during an expectable and agreed upon time frame.
· Ensure proper and in time leads are forwarded to sales department.
· Assisting Customers with solving sales related issues.
· Working with PM and Technical writers to introduce amendments into user guides.
· Working with product managers to identify new features for development.
· Fulfill IT security issues‚ follow corporate security standards and requirements.
· Provide service and support for corporate and home users and holding introductions to new users.
· Explain detailed technical aspects/solutions to Customers and partners (resellers).
Help Customers identify their issues‚ needs and requirements.
Working conditions:
∙ Salary and schedule: interview defined
∙ The employee will be provided with a standard compensational package‚ which includes:
- 100% legal salary‚
- Prestigious medical insurance‚
- Free business lunches‚
- Free transportation or pick up during night working hours‚
- Privileged credit program‚
- Partial Fitness programs compensation‚
- Free educational programs and courses within the company,
- Team building events,
- Other projected compensation equivalents during contractual time
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 40 000
до 45 000
руб.
IMP Logistics is one of the leading service providers in our region, offering warehousing and distribution of clinical trial materials in Russia, Ukraine and Belarus. We operate in state-of-the-art storage facilities that meet the most stringent international standards and local requirements.
Открыта вакансия - Специалист по логистике, Провизор
Цель данной позиции – взять на себя обязанности, касающиеся обеспечения качества складских операций по хранению и распределению исследовательских препаратов ИМП и клинических образцов.
Знания и опыт, желаемые для данной позиции
Высшее Фармацевтическое образование
Хорошие коммуникабельные и личностные качества
Хорошие компьютерные навыки
Хорошее владение английским языком
Обязанности:
Контролировать и отслеживать входящие/исходящие грузы
Контроль получения груза сайтом
Получение и обработка возвратов
Участие в инвентаризации
Регистрировать входящие/исходящие данные в базе входящих/исходящих отгрузок
Заполнять необходимые документы
Контролировать поддержание надлежащего порядка на складе, включая контроль температурного режима
Контролировать действия операторов склада
Поддерживать соответствующие контакты с операторами слада относительно их обязанностей
Обеспечивать менеджера по логистике обновленными данными по мере их поступления, а также внутренними отчетами и качественными измерениями
Готовить логистические отчёты
Условия:
Комплексный пакет льгот:
Медицинское страхование как для сотрудника и семьи после испытательного срока,
Курсы английского языка
Субсидированные обеды
Корпоротивная мобильная связь
Бесплатный трансфер до офиса компании (от ст.м. Киевская)
IMP Логистика Головной офис находится по адресу: М.О., Одинцовский р-н., пос. Лесной городок, ул. Энергетиков, д.8.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 35 000
руб.
Крупный банк (топ - 5) приглашает Секретаря на ресепшн
Обязанности: ∙ Прием/распределение звонков ∙ Встреча посетителей ∙ Выполнение поручений руководителя ∙ Обеспечение жизнедеятельности отдела
Требования: ∙ Женщина, до 30 лет ∙ Высшее образование или в процессе обучения на вечернем отделении ∙ Знание английского языка (intermediate – upper intermediate) ∙ Microsoft Office – уверенный пользователь
Условия: ∙ Оформление в полном соответствии с ТК РФ ∙ График 5/2, 9-18 ∙ Территориально: м. Ленинский проспект ∙ З\п 35. 000 руб. gross + оплата сотовой связи (2 500 руб. в месяц)