← Сентябрь 2009 → | ||||||
6
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
19
|
||||||
За последние 60 дней ни разу не выходила
Сайт рассылки:
http://popsop.ru/
Открыта:
22-05-2008
Статистика
0 за неделю
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда “Изумрудная” награда Pepsi Natural
Pepsi Natural , один из `ностальгического' трио брендов от Pepsi-Cola North America Beverages , выпущенный в США в марте этого года, завоевал `Изумрудную' награду в ежегодном конкурсе Clear Choice Awards 2009 за лучший дизайн стеклянной упаковки. Производитель высоких фигурных бутылок уникальной формы компания Anchor Glass . Pepsi Natural хороший пример того, как упаковка может подчеркнуть свойства продукта и усилить бренд-мессидж. Простота форм и этикетки акцентирует внимание на натуральности и `простоте'...
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда UV Vodka: harmony of the shape and graphics
Beauty and structural functionality combined with sensuous label designs have been embodied in an artful packaging design of the new UV Vodka by Phillips Distilling Company . The high quality 4-time distilled spirit is presented in a 1.75 L pinched grip bottle with a long neck topped by a custom Tamper Evident closure system. Available in Original and Raspberry flavors on the US market. photo from www.gpi.org Здесь можно оставить свои комментарии . Выпуск подготовлен плагином wordpress для subscribe.ru ...
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда Dragon Rouge and Shelf Impact! conduct quarterly package design survey
The international branding agency Dragon Rouge and Shelf Impact! magazine will conduct a special survey on packaging designs of the new launches in packaged goods category, resulting the metrics for successful package design. On 16 September at HBA Global Expo in New York, Marcus Hewitt , Chief Creative Officer at Dragon Rouge, introduced some talking points previewing the results of the survey. Among them: Send a cohesive message that marries graphics and structure. Daring packaging structure pays off in ...