Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Офис-менеджер


Офис-менеджер
2010-05-23 10:54

Вакансия компании: PM Team
Создана: 23.05.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Опыт работы не указан
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 10 000  руб.

Требования:

  • Девушка, 20-25 лет.
  • Высшее образование (или заочное, вечернее, аспирантура - с возможностью работать фулл-тайм).
  • Владение ПК (Microsoft Office, Интернет браузеры), умение работать с офисной техникой.
  • Сообразительность, активность, готовность учиться и развиваться, коммуникабельность.

Обязанности:

  • Отвечать на звонки, встречать посетителей.
  • Ведение бэкофисных дел компании (работа с документами, клиентскими счетами, банками, подрядчиками и т.д.).
  • Координация работы офиса, координация завершения работы офиса.
  • Выполнение задач, связанных с обеспечением деятельности компании.

Условия:

  • Полный рабочий день, 10:00-18:00, 5/2.
  • Стартовый оклад: в районе 10000 руб. + возможность зарабатывать значительные бонусы на проектах по направлениям деятельности компании.
  • Трудоустройство согласно ТК РФ.
  • Возможность карьерного роста.
  • Офис в центре (м. Октябрьская или м. Полянка).

Personal Assistant
2010-05-23 11:42

Вакансия компании: Chartis Insurance Company, CJSC
Создана: 23.05.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Более 1 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

CJSC “Chartis” (former AIG Insurance and Reinsurance Company) is looking for a Personal assistant.


               

Responsibilities will include:


 

  • Coordinate General Manager’s daily/weekly/monthly schedule
  • Handle and organize meeting requests (internal/external)
  • Handle incoming/outgoing calls as required
  • Maintain updated Corporate and General Manager’s contact list
  • Prepare PowerPoint & other presentations
  • Oversee hospitality arrangements for incoming guests & other GM business hospitality/entertainment functions
  • Translation of documents from / into English; provision of oral translation assistance, when needed
  • Prepare GM expense reports within required timeframes
  • Facilitate GM housing, schooling, banking & medical coordination (in Russian)
  • Maintain GM files and archives
  • Update Chartis data on various Corporate Sites, Directories and business bodies
  • Coordinate with Regional / Corporate R&D
  • Ensure good order, appearance and stocking of GM office areas (including board room)
  • Other Personal Assistant tasks

 

Requirements:

 

  • Higher education diploma
  • Languages: Fluent English and Russian, written and oral
  • Prior Personal Assistant experience is necessary; basic experience in marketing & hospitality is an asset
  • Excellent communication skills; friendly, engaging personality
  • Excellent organizational and administrative skills
  • Systematic, responsible person
  • ‘’Sense of urgency”
  • Ability to understand priorities, prioritize work and meet deadlines
  • Willingness to work with own initiative and without supervision
  • Hardworking person
  • Hands-on attitude; result-oriented
  • Attention to details
  • Ability to work alone and in teams
  • Strong PowerPoint skills

                          

Chartis offers career growth, competitive salaries and excellent benefits, a vibrant culture and a world-renowned brand name.

 

We thank you for your interest in working with us!

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное