Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 40 000
до 40 000
руб.
Обязанности:
АХО: Контроль и поддержание бесперебойного функционирования офиса
Кадры: Первичный поиск персонала
Секретарь офиса
Организация выставок:
Взаимодействие с организаторами выставок (составление заявок, согласование стендов и их планировки, контроль оплат, получение пригласительных и пр. выставочных материалов, контроль над ввозом и вывозом оборудования выставки)
Обеспечение необходимым рекламным материалом для выставок (прайс-листы, каталоги и пр.)
Рекламная поддержка:
Сбор предложений по рекламе. Взаимодействие с интересующими рекламными изданиями по вопросам размещения рекламы
Оказание помощи отделу продаж в формировании и осуществлению рекламных рассылок.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 40 000
до 40 000
руб.
Лидирующей компании по продаже бизнес-подарков и сувениров требуется:
Менеджер по введению заказов на производстве.
Обязанности:
Размещение заказов на производства (передача информации на склад об отгрузке товара‚ передача информации/макетов на производство‚ контроль качества и срок выполнения)
Организация доставки продукции заказчику (передача информации на склад об отгрузке товара‚ определение условий и сроков отгрузки‚ оформление отгрузочных документов в 1С‚ распределение отгрузок между водителями‚ контроль своевременного выполнения доставки).
Требования:
Регистрация - Москва/Московская область.
Высшее образование.
ПК -1С - обязательно‚ Excel‚ Word, приветствуется знание CorelDraw.
Условия:
5-ти дневная рабочая неделя, 8-ми часовой рабочий день.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
At AECOM our future starts with you. We are a global provider of professional technical and management support services to a broad range of markets, including transportation, facilities, environmental and energy.
With 44,000 people in more than 100 countries, AECOM is a leader in all of the key markets that it serves. Our highly capable team provides a blend of global reach, local knowledge, innovation and technical excellence in delivering solutions that enhance and sustain the world’s built, natural and social environments.
AECOM has been entrusted with the management and control of hundreds of major capital programs totaling over $200 billion across all continents and market sectors, including transportation/infrastructure, environmental, facilities, mining and minerals, and energy. For a program's entire life cycle, AECOM has the skills and subject matter experts needed to manage risk and apply creative problem-solving through all phases.
Areas of expertise include:
Strategic Contracting and Procurement Solutions & Alternative Financing Methods
Alliance Contracting
Web-based Program Management Control Systems
Quality Programs
Capital Cost Control
Safety and Health
Value Engineering
Financial/Budget Control
Sustainability
Dispute Avoidance and Resolution
Schedule Management and Control
Knowledge Transfer and Training
At present we search
Project Administrator for a large mixed-use project in Baku.
Candidate Profile and Requirements:
Higher education
Minimum of 2 years of post graduate experience
Computer literate – MS Office
Fluent English, Russian and Azeri languages
Please write to us indicating:
Your availability
Salary expectation
Languages spoken
AECOM employees around the world enjoy a wide range of benefits and competitive compensation package. AECOM is much more than just a place to work. It's a place where you can put your innovative thinking and business skills into high gear and work alongside other highly intelligent and motivated people. It's a place where you can apply your skills to some of the world's most challenging, interesting, and meaningful projects world wide. It's place that values the diversity of our areas of practice and our people. It's what makes AECOM a great place to work and grow. AECOM is an Equal Opportunity Employer.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
At AECOM our future starts with you. We are a global provider of professional technical and management support services to a broad range of markets, including transportation, facilities, environmental and energy.
With 44,000 people in more than 100 countries, AECOM is a leader in all of the key markets that it serves. Our highly capable team provides a blend of global reach, local knowledge, innovation and technical excellence in delivering solutions that enhance and sustain the world’s built, natural and social environments.
AECOM has been entrusted with the management and control of hundreds of major capital programs totaling over $200 billion across all continents and market sectors, including transportation/infrastructure, environmental, facilities, mining and minerals, and energy. For a program's entire life cycle, AECOM has the skills and subject matter experts needed to manage risk and apply creative problem-solving through all phases.
Areas of expertise include:
Strategic Contracting and Procurement Solutions & Alternative Financing Methods
Alliance Contracting
Web-based Program Management Control Systems
Quality Programs
Capital Cost Control
Safety and Health
Value Engineering
Financial/Budget Control
Sustainability
Dispute Avoidance and Resolution
Schedule Management and Control
Knowledge Transfer and Training
At present we search
SITE OFFICE MANAGER for a large mixed-use project in Baku.
Candidate Profile and Requirements:
Higher education
Minimum of 2 years of post graduate experience in a similar position
Computer literate – MS Office
Fluent English, Russian and Azeri languages
Please write to us indicating:
Your availability
Salary expectation
Languages spoken
AECOM employees around the world enjoy a wide range of benefits and competitive compensation package. AECOM is much more than just a place to work. It's a place where you can put your innovative thinking and business skills into high gear and work alongside other highly intelligent and motivated people. It's a place where you can apply your skills to some of the world's most challenging, interesting, and meaningful projects world wide. It's place that values the diversity of our areas of practice and our people. It's what makes AECOM a great place to work and grow. AECOM is an Equal Opportunity Employer.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 15 500
до 31 000
руб.
Компания, предоставляющая услуги размещения веб-сайтов и выделенных серверов, а также хостинга интернет-радиостанций ищет специалиста по работе с клиентами.
Основные обязанности:
ведение базы клиентов в Excel
выставление ежемесячных счетов на оплату
учёт поступивших платежей по разным каналам
напоминания клиентам об оплате по e-mail и телефону
передача информации о клиентах-должниках в технический отдел для приостановления услуг
Дополнительные обязанности (по мере необходимости):
мониторинг входящий почты
ответы на телефонные звонки
ответы на простые технические вопросы клиентов
передача сложных вопросов в техническую поддержку
выполнение дополнительных поручений руководства в рабочее время
Требования:
хорошее знание офисных приложений
умение эффективно работать в Excel
навыки вежливого общения по e-mail и телефону
грамотный русский язык
Условия:
рабочее время: с 9 до 18
работа в офисе класса А в Москва-Сити
перерыв на обед 1 час между 12.30 и 16.30
столовые в том же здании, бизнес-ланч от 179 руб.
Базовая зарплата - 15 тыс. руб., надбавки за навыки до 15 тыс. руб. в месяц:
английский язык + 5 тыс. руб.
навыки web-мастера/HTML-верстальщика + 5 тыс. руб.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Обязанности:
Поддержание в рабочем состоянии библиотеки летной документации: своевременное отслеживание появления новой документации и внесение дополнений в существующую библиотеку. Контроль за документацией на русском и английском языках.
Работа по актуализации руководства по летной эксплуатации и другими внутренними документами
Учет, регистрация, обновление, сверка документации, работа с производителями ВС по линии методической работы
Выгрузка на специализированные интернет-порталы обновлений по программам обучения.
Обеспечение проведения и координация учебно-методических мероприятий.
Обеспечение ВС необходимой документацией.
Требования:
Английский язык – не ниже upper-intermediate.
ПК-опытный пользователь, работа с интернетом на уровне специалиста , знание основ ведения документооборота,аккуратность, внимательность.